Quantcast

Universal Group plánuje hudební TV

| redakce | tisk

Universal Music Group, součást Viverdi Universal, vede rozhovory ohledně spuštění televizního kanálu v USA. Program by se měl objevit v americké placené televizi Dish Network společnosti Echostar Communications. Stanice má přinášet videoklipy od umělců, kteří vydávají alba u Universal Music. Start kanálu je naplánován na druhý kvartál roku 2005.

Pro americké diváky může znamenat nový kanál nejenom zpestření programové nabídky hudebních programů ale v podstatě i ohrožení dominantního postavení světově známého hudebního kanálu MTV. Divák má zájem o úzce specializovaný hudební kanál. Nyní je naděje, že se takového programu diváci i dočkají.

Bude to ale již druhý pokus. Již v roce 1994 se pokusilo jeden z největších hudebních vydavatelství spustit vlastní 24 hodinový kanál. Myšlenku tehdy zamítlo Ministerstvo spravedlnosti. (DF)





Reklama




Vybrané články