Quantcast

Výsledky sledovanosti Prima TV v 9. týdnu roku 2004

| redakce | tiskobrázek k článku: Výsledky sledovanosti Prima TV v 9. týdnu roku 2004

V devátém týdnu 2004 (od 23.2. do 29.2.2004) dosáhla Prima TV průměrného celodenního podílu na trhu 22,25% (D 15+). Průměrná hodnota podílu na trhu v prime time činila v tomto období 20,50% (D 15+). Nejúspěšnějším dnem z hlediska podílu na trhu byla neděle 29.2., kdy Prima TV dosáhla 24,18% (D 15+).

Úspěšné pořady 9. týdne:

Nejúspěšnějším pořadem devátého týdne byl Zpravodajský deník, který v neděli 29.2. dosáhl svého historického rekordu. V tento den sledovalo Zpravodajský deník rekordních 1,814 milionu diváků starších 15-ti let (TVR 21,4%, share 48,68% D 15+.) Jde o druhý nejsledovanější pořad Prima TV v roce 2004 a o nejsledovanější zpravodajskou relaci Prima TV za dobu elektronického měření sledovanosti.
Rekordní je také průměrná sledovanost Zpravodajského deníku. V 9. týdnu ZD průměrně sledovalo 1,491 milionu diváků starších 15-ti let (TVR 17,6%, share 41,87% D 15+).

Vysoký divácký zájem si udržuje i nadále seriál Třicet případů majora Zemana. Ve středu 25.2. ho sledovalo 1,661 milionu diváků starších 15-ti let (TVR 19,6%, share 39,30% D 15+). I krimiseriál Wolffův revír si udržuje velkou diváckou oblibu - v neděli večer ho viděl víc než 1 milion diváků starších 15-ti let (TVR 12,2%, share 22,52% D 15+).

Minulý týden bylo v programové nabídce Prima TV uvedeno několik českých filmů, které zaznamenaly velký divácký ohlas. Páteční film Tísňové volání sledoval víc než milion diváků starších 15-ti let (TVR 12,7, share 27% D 15+). Sobotní film Řeknem si to příští léto vidělo 983 tisíc diváků starších 15-ti let (TVR11,6%, share 36,59% D 15+).

Výsledky za únor 2004:
Únor 2004 se stal z hlediska podílu na trhu pátým nejúspěšnějším měsícem Prima TV v historii elektronického měření sledovanosti ? průměrný podíl na trhu byl 21,68% (D 15+), v prime-time 20,18% (D 15+). Oproti výsledkům února 2003 zaznamenala Prima TV nárůst v obou hodnotách ? v celodenním podílu na trhu o 1,38% (20,30% D 15+ - únor 2003) a v prime time o 1,3% (18,88% D 15+, únor 2003).

Zdroj: ATO - Mediaresearch





Reklama




Vybrané články