Quantcast

NDTV připravuje ekonomicko-informační kanál

| redakce | tisk

Zpravodajský vysílač New Delphi Television (NDTV) připravuje start nového 24 hodinového ekonomicko-informačního kanálu NDTV Profit, který by měl konkurovat CNBC - Television Eighteen (TV 18) a Zee Business, nováčkem na trhu kanálů s obchodními informacemi.

NDTV Profit bude soupeřit s 24 hodinovým kanálem Awaaz z produkce CNBC-TV18 v hindském jazyce. Awaaz odstartoval 13.ledna. Finanční program Zee Business byl uveden v posledním kvartále roku 2004. Zatímco Awazz a Zee Business jsou distribuovány společností Zee Turner, NDTV Profit bude distribuovat aliance Sony Discovery.

Nový kanál bude přinášet burzovní zpravodajství, ekonomické výsledky vládní politiky a také lifestylové magazíny zaměřené na stravování, knihy a umění, které se v programu objeví v průběhu víkendu. NDTV bude mít také mezinárodní program.

NDTV Profit bude již třetím televizním kanálem broadcastera z New Delhi. Společnosti již nyní provozuje NDTV24x7, což je anglickojazyčný zpravodajský kanál a NDTV India, zpravodajský kanál v hindském jazyce. NDTV24x7 se přenáší i do Evropy a není vyloučeno, že NDTV Profit se na starém kontinentě objeví také.

Náklady na propagaci nové stanice včetně reklam na obou stanicích, a tiskovin dosáhne 80 miliónů USD. (AdTV)





Reklama




Vybrané články