Quantcast

Někteří klienti Skylink by měli mít službu bez servisního poplatku

| redakce | tisk

Někteří klienti satelitní služby Skylink by se mohli vyhnout placení tzv. servisního poplatku a mít nabídku nadále bez poplatků. K 1.9.2012 zavádí majitel platformy, lucemburská mediální společnost M77 Group, tzv. servisní poplatek. V Česku je stanoven ve výši 29,-Kč a na Slovensku 1,20 eur měsíčně.

Slovenská obchodní inspekce (SOI) totiž zjistila, že majitelé satelitní služby Skylink v obchodních podmínkách mezi 1.3.2008 a 1.10.2008 si nevyhradili změnu ceníku.

"Účtovanie poplatku spotrebiteľom, ktorí si v tomto období registrovali kartu Skylink, je preto v rozpore s obchodnými podmienkami," tvrdí inspekce. Píše o tom web SME.

Provozovatel služby Skylink připustil, že zavedení poplatku může narazit na jeho obchodní podmínky platné před rokem 2009. Zatím ale neprozradil, jak chce rozpor řešit.

Zákazníkům, kteří si zaregistrovali kartu mezi březnem a říjnem 2008 inspekce doporučuje poslat stížnost. Tu musí inspekce postoupit lucemburským úřadům. Tito zákazníci mohou žádat příjem bez servisního poplatku či přiměřenou náhradu - například vrácení peněz za dekódovací kartu.

Inspekce prošetřuje Skylink z nekorektní obchodní praktiky. V nabídce má balíček programů pod názvem GRATIS za který bude vybírat peníze. Jaromír Glisník, předseda představenstva společnosti M77 Group, provozovatel platformy Skylink, v rozhovoru pro web parabola.cz uvedl, že Skylink bude nabízet základní balíček GRATIS pod novým názvem.





Reklama




Vybrané články