Hudební televize VH1 USA prošla třetí proměnou
| redakce | tiskVideoklipový kanál VH1 USA byl rebrandován. Jedná se o třetí rebranding v historii této televize. Povšiml si toho The Hollywood Reporter. Podle TV Guide je změna loga a korporátní identity navržena tak, aby odrážela realitu doby.
Zatím poslední rebrand americké mutace VH1 proběhl v roce 2003. Tehdy ještě nikdo nevěděl, kdo je Justin Bieber, Mark Zuckerbeg či iPhone.
Americká verze VH1 odstartovala v roce 1985 a zpočátku byla určena odrostlým divákům MTV. Základem programu jsou videoklipy a klasická pop hudba. Nejúspěšnějšími projekty byly hudební dokumenty VH1 a reality show. Jeden z nejznámějších projektů kanálu je program Behind the Music. V loňském roce televize VH1 US zvýšila sledovanost o 33 procent.
Rebranding VH1 se zatím netýká evropské verze kanálu.
zdroj: tele-sat.info