Quantcast

Prima zvýšila tržby z reklamy o 47 procent

| redakce | tisk

Prima Group roste a stává se nejsilnější televizní skupinou z pohledu prodeje reklamního prostoru. Stává se to v době, kdy její sledovanost naopak klesá a její největší konkurent Nova posiluje.

Tržby Prima Group se ve druhém kvartále zvýšily o 47 procent, informovala o tom MTG. Za první pololetí roku 2013 se příjmy z reklamy zvýšily o 39 procent.

K růstu tržeb pomohlo Primě spuštění nového kanálu Prima ZOOM a také zahájení spolupráce s TV Barrandov při prodeji reklamy.

Primě také klesá sledovanost v klíčové věkové skupině 15 až 54 let ze 39,1% před rokem na 35,9 procent. Do výsledků není zahrnuta veřejnoprávní televize. Příčinou poklesu podílu na sledovanosti je nestabilní programové schéma a také přeplněnost vysílání reklamou.

zdroj: MaM





Reklama




Vybrané články