Quantcast

Další rekordní týden pro Šlágr TV

| redakce | tiskobrázek k článku: Další rekordní týden pro Šlágr TV

Od prvního týdne vysílání se Šlágr TV nezastavila v růstu podílu na sledovanosti mezi dospělými diváky staršími 15 let. Dosavadní celotýdenní maximum vyšplhalo na hodnotu více než 1,9%.

Šlágr TV týden za týdnem posiluje svoji pozici na trhu a v posledním týdnu se přiblížila hranici 2% v cílové skupině 15+. Mezi dospělými ženami si stanice vede ještě lépe a dosáhla rekordního 2,3% podílu na sledovanosti.
Program televize si minulý týden nenechalo ujít 935.000 dospělých televizních diváků, což představuje více než 11% české populace.

Nejúspěšnějším pořadem za minulý týden byl program 7x Nej, který si i v průběhu konkurenčně silného sobotního primetimu zajistil 3,4% podíl.

Další rekordní týden pro Šlágr TV
▲ Další rekordní týden pro Šlágr TV

Rostoucí oblíbenost stanice z pohledu podílu na sledovanosti nám potvrzuje, že Šlágr TV dokázala za dobu svého vysílání navázat pevný vztah se svými diváky, kteří ji po prvotním zájmu a zvědavosti neopustili a zůstávají televizi věřni. Přístup založený na upřímné a otevřené promluvě na našem televizním trhu, zdá se, chyběl a prvotní intuice majitelů televize, manželů Peterkových, se ukázala být správná,“ okomentoval zvyšující se sledovanost Šlágr TV její obchodní ředitel Robert Kvapil.

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch;19.-25.8.2013





Reklama




Vybrané články