Quantcast

Management FTV Prima posílí Petr Miláček, povede výzkum

| redakce | tisk

Na pozici ředitele výzkumu FTV Prima nastoupí od 1. listopadu 2013 Petr Miláček (41), do televize přichází z Omnicom Media Group, kde působil od července 1998.

Petr Miláček má v oboru bohaté zkušenosti, nasbíral je ve společnostech Mediaplan Praha, MediaWise, PHD a Omnicom Media Group.

Během patnácti let strávených v mediálních agenturách jsem se denně potkával s tematikou měření a plánování televizní reklamy. Televizní reklamy mě navíc osobně vždy fascinovaly svou schopností pracovat s emocemi i informacemi,“ říká nový ředitel výzkumu FTV Prima Petr Miláček.

Management FTV Prima posílí Petr Miláček, povede výzkum
▲ Management FTV Prima posílí Petr Miláček, povede výzkum

Jsme rádi, že náš tým doplní tak zkušený odborník, jako je Petr. Měl jsem příležitost s ním pracovat již v minulosti, a proto se na něho těším i jako na osobnost,“ konstatoval v této souvislosti Pavel Kejla, výkonný ředitel FTV Prima.

Oddělení výzkumu FTV Prima doposud vedl Roman Mrázek, ten se však přesunul na pozici programového ředitele. „I výzkumné otázky týkající se obsahu médií mě přitahovaly, a tak v okamžiku, kdy přišla pracovní nabídka z televize Prima, nadšeně jsem ji přijal. Děkuji svým stávajícím kolegům z Omnicomu za možnost pracovat s nimi a učit se od nich, zároveň se těším na nové prostředí, nové výzvy a nové kolegy,“ dodal Petr Miláček.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články