Technická podpora UPC nově 24 hodin denně
| redakce | tisk
Společnost UPC Česká republika prodlužuje dostupnost technické podpory svým zákazníkům. Novinkou je dvaceti čtyřhodinová neustálá podpora sedm dní v týdnu.
Technická podpora společnosti UPC pro zákazníky je od 1. 5. 2014 v režimu 24/7. Rozšíření platí jak pro domácnosti, tak i pro firemní zákazníky. Řeší zejména technické dotazy k televizním, internetovým a telefonním službám. Nadále se věnuje případným výpadkům služeb a poruchám na zařízení, operátoři pomáhají zákazníkům i s nastavením jejich zařízení, tedy osobního počítače či notebooku, routeru a set top boxu.
“Děláme výraznější kroky směrem k našim zákazníkům - chceme zvýšit jejich komfort a naší dostupnost i v hodinách mimo běžnou pracovní dobu
“, řekl Jan Mareš, ředitel péče o zákazníky UPC.
Doposud fungovala technická podpora každý všední den od 8 hodin do 22 hodin a o víkendech od 10.00 do 22.00. Časy všeobecné podpory se nemění.
zdroj: UPC
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:09 Sladce a hladce
20:00 Den, kdy nevyšlo slunce
20:20 V dobrém i zlém
20:15 Farma Vojty Kotka
20:10 Pan účetní se nevzdává
20:05 Vítejte ve světě Andrého Rieu III (7, 8)
20:30 Čo ja viem
20:10 Rádio Slovensko Slovensku
20:30 Farma XVII.
20:20 Svátky jako z obrázku