Quantcast

Media Club v roce 2016 bude zastupovat nové stanice

| redakce | tisk

Media Club v roce 2016 zaštítí prodej televizní reklamy na stanicích skupiny Prima, a to včetně filmového kanálu Prima MAX, dále komediální stanici Prima Comedy Central a hudební stanice skupiny Óčko.

Nově společnost rozšíří své zastoupení na dětský kanál Nickelodeon a lifestylovou stanici Mňam TV. Media Club bude i nadále nabízet online reklamu, rozhlasovou reklamu na stanicích Radio United Services a z tištěných médií pak čtvrtletní magazín Prima Fresh.

Kromě klasických reklamních formátů nabídne Media Club v roce 2016 interaktivní reklamní formáty kombinující výhody TV a internetu prostřednictvím technologie HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV). Podle odhadů je aktuálně v ČR okolo 800 tisíc zařízení připojených k internetu prostřednictvím technologie HbbTV. V následujících letech se v návaznosti na obměnu televizních přístrojů v domácnostech se očekává, že počet připojených zařízení i zájem zadavatelů reklamy poroste.

Další novinkou Media Clubu je změna prodejní cílové skupiny na "Dospělý 15-69". „Dlouhodobou snahou mediálních společností, které zastupujeme, je vylepšování afinit na inzertně zajímavější spotřebitele, tedy mladší cílové skupiny. Pro rok 2016 jsme se tak rozhodli shora ohraničit prodejní cílovou skupinu na 15-69 let. Media Club má v této cílové skupině kumulativní zásah ve výši 100 %1, proto si myslím, že pro zadavatele máme na českém trhu naprosto unikátní nabídku,“ říká Ladislav Dianiška, obchodní ředitel media zastupitelství Media Club. „Například lidé ve věku 50 - 69 let dnes tvoří až třetinu2 kupní síly dospělé populace,“ dodává Dianiška.

V souvislosti rozšíření portfolia TV stanic FTV Prima se mění také zastoupení jednotlivých stanic v reklamním prodeji, tzv. bundle. Zastoupení stanic v reklamním prodeji bude tedy nově v poměru Prima 55 %, Prima COOL 15 %, Prima LOVE 9 %, Prima ZOOM 8 %, Prima MAX 3 %. Ostatní stanice zastupované Media Clubem 10 %. Změnou struktury TV bundle budou mít klienti možnost dosáhnout lepších afinit, například nově vytvořený balíček Bundle Exkluzive přináší klientům až o 11 % lepší afitnitu reklamních kampaní.

Novinkou pro rok 2016 je TV bundle zaměřený na děti, konkrétně CS „Děti 4-14 let“. V případě tohoto produktu jsou zastoupené stanice Prima/Primáček, Prima COOL, Prima Comedy Central, Nickelodeon a ostatní.

V nových obchodních podmínkách zůstávají zachována časová pásma prime time (17:30 - 23:30) a Off prime time (23:30 -17:30). Součástí obchodní politiky budou i motivační slevy. Všichni klienti, kteří uzavřou závazek na rok 2016 do 18. 12. 2015, budou mít zachovaný prime time koeficient na úrovni 1,00.

Zdroj:
1 adMeter, Median, 12/2014
2 MML-TGI 4Q 2014 - 1Q 2015

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články