SATRO: České a slovenské stanice v nových balíčcích za poplatek
| redakce | tiskSpolečnost SATRO s.r.o. připravila pro své zákazníky programové a cenové změny u služby SATROdigital. K 1.7.2017 byla snížena cena balíčku MINI na 4,90 eur měsíčně. Tento balíček je nově bez slovenských a českých komerčních programů.
Do balíčku MINI byla přesunuta sportovní stanice 213, hudební stanice Šlágr TV a Senzi TV. Nově mohou klienti operátora každý měsíc ochutnávat z programové nabídky placených programů. V červenci a srpnu mohou sledovat stanice Viasat Explore a následně Viasat History.
Od 1.7.2017 jsou zavedeny dva samostatné balíčky MINI SK a MINI CZ. V balíčku MINI SK budou stanice Markíza, Doma, Dajto, JOJ, Plus, WAU a dětská televize RiK. Balíček operátor nabízí za 2 eura měsíčně.
Ke stejnému datu vznikl i český balíček MINI CZ za poplatek jedno euro měsíčně. Tento tarif obsahuje stanice Nova International, Prima PLUS, ČT1, ČT2, ČT24 a ČT:D/ČT art.
Balíček KLASIK zůstává na ceně 7 eur měsíčně a během léta se patrně rozšíří o stanici JOJ Cinema. Cena ostatních balíčků se nemění.
SATRO ze svých balíčků vyřadila hudební kanály MTV, VH1 Classic, MTV Rocks, MTV Dance a MTV Hits. Stanice budou nahrazeny programy Óčko, Óčko Gold, iConcerts a Cmusic. V balíčku KLASIK zůstane VH1. V balíku KOMFORT a tématickém balíčku HUDBA se objeví program MTV Live HD. Společnost vyjednává i zařazení rockové stanice Slušnej kanál.
"Musíme pri takýchto zmenách v programovej ponuke reagovať na nové, zmenené aj vonkajšie okolnosti na trhu s TV kanálmi. Ešte na jeseň minulého roku jednostranne vypovedali zmluvy väčšine operátorom káblovej televízie spoločnosti prevádzkujúce slovenské komerčné stanice Markíza, Doma, Dajto, JOJ, Plus a Wau. Na začiatku rokovaní tieto spoločnosti predstavili svoje nové cenové požiadavky niekoľkonásobne vyššie ako boli uvedené v prvých zmluvách
," informuje Marek Michalík, marketingový manažer společnosti SATRO s.r.o. a pokračuje: "Po dlhých a náročných rokovaniach sa nám podarilo prednedávnom dosiahnuť kompromisnú dohodu. Náklady na tieto programy však stále niekoľkonásobne prekračujú predchádzajúcu úroveň cien. Tieto zvýšené náklady, žiaľ, majú priamy dopad na koncové ceny určené zákazníkom. Rozhodli sme sa však zákazníkom ceny nezvyšovať, ale dať im možnosť voľby, aký obsah budú sledovať. K úpravám cien alebo aj k ich navýšeniu budú postupne pristupovať všetci operátori na trhu, aj keď formy týchto úprav a jednotlivých balíkov a ich cenových úprav sa môžu líšiť
."