Široká nabídka DVB-T antén

Fox News skončil ve Sky UK

| redakce | Tisk | názory

Americký zpravodajský kanál Fox News byl vyřazen z nabídky britské satelitní platformy Sky UK. Koncern 21st Century Fox Ruperta Murdocha informoval, že stanice byla z nabídky vyřazena z důvodu nízké sledovanosti.

Vysílání Fox News ve Velké Británii bylo ukončeno 29. srpna 2017 v 16:00 hodin. Podle neoficiálních informací měla stanice Fox News jen kolem 2 tisíc diváků denně, což je příliš málo s ohledem na náklady za distribuci signálu programu. Podle analytiků trhu je vyřazení Fox News ze Sky UK taktikou, která má povzbudit regulátora Ofcom k uzavření akvizice Sky. Transakce doposud nebyla dokončena navzdory zelené od regulátorů v Rakousku, Německu, Irsku a Itálii a také od Evropské komise.

Připomeňme, že v prosinci loňského roku 21st Century Fox nabídla 23,2 mld dolarů za zbývající 60,9 procentní podíl ve Sky. Díky tomu má mít Sky v Evropě přes 22,5 milionů klientů.

zdroj: satkurier.pl + Advanced television

názory čtenářů