Široká nabídka DVB-T antén

Robert Martiška se stal novým obchodním ředitelem v Atmedia

| redakce | tisk

S účinností od 1. července 2018 byl na pozici obchodního ředitele mediálního zastupitelství Atmedia jmenován Robert Martiška. Ve své funkci se soustředí na posílení pozice Atmedia na mediálním trhu a hledání nových obchodních příležitostí.

Robert Martiška nastoupil do společnosti Atmedia v roce 2008 a následujících šest let zastával v rámci obchodního týmu pozici Senior Sales Manager. Nyní se do zastupitelství vrací na post obchodního ředitele. V oblasti médií působí již sedmnáct let, během kterých získal bohaté zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu. Na nejrůznějších manažerských postech působil například ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, ale také v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešním CNC). Ve funkci obchodního ředitele střídá Ivu Pantůčkovou, která po 3 letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů.

Robert Martiška, Sales Director Atmedia (foto: Atmedia)
▲ Robert Martiška, Sales Director Atmedia (foto: Atmedia)

„Jsem velmi rád, že mohu navázat na skvělou práci Ivy Pantůčkové. Jedním z mých hlavních cílů je upevnit postavení Atmedia v rámci mediálního trhu, zároveň se budu soustředit na hledání nových obchodních příležitostí a dalších možností vedoucích k růstu naší společnosti,“ uvedl Robert Martiška ke své nové funkci.

Managing Director Atmedia, Michaela Vasilová, komentovala obsazení postu nového šéfa obchodního týmu takto: „Na spolupráci s Robertem Martiškou se upřímně velice těším, díky svým mnohaletým zkušenostem z mediálního trhu je pro celou naši společnost cenným přínosem. Věřím, že se nám bude i nadále dařit naplňovat naše společné vize ohledně dalšího růstu Atmedia.“

Ve svém volném čase Robert Martiška nejraději sportuje - oblíbil si zejména plavání, kterému se věnuje pravidelně.

zdroj: Atmedia