Quantcast

Eurosport představil logo pro Tokio 2020

| redakce | tisk

500 dní před rozzářením olympijského ohně na Olympijském stadionu v Tokiu představil Eurosport logo pro Letní olympijské hry, které se uskuteční v příštím roce v Tokiu.

V hledání univerzálního designu, který by byl provázaný s potřebou vybudovat společný příběh všech sportů, v nichž se bude v Tokiu soutěžit, inspirovala tvůrčí centrum Eurosportu Manga - originální japonský komiks zaměřený na dospělé i děti.

Logo pro LOH Tokio 2020 (foto: Eurosport)
▲ Logo pro LOH Tokio 2020 (foto: Eurosport)

Logo spojuje logo Eurosportu, olympijské kruhy a nápis Tokio 2020 písmem ovlivněným Mangou. Logo tak překlenuje rozdíly mezi západními a východními kulturami a uvádí Mangu do nové éry.

Zahajovací ceremoniál Letních olympijských her v Tokiu 2020 se uskuteční v pátek 24.7. a hry budou pokračovat až do 9.8.2020.

Mezinárodní olympijský výbor v červnu 2015 oznámil, že udělil multimediální práva pro 50 zemí a teritorií společnosti Discovery Inc. a Eurosportu pro OH v letech 2018 až 2024. Práva nezahrnují Francii v letech 2018 a 2020 a Rusko. Eurosport je oficiálním vysílatelem ve Velké Británii v letech 2018 a 2020.





Reklama




Vybrané články