Atmedia se zaměří na další rozšíření tematických TV stanic

| redakce | tisk | názory

Společnost Atmedia se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. Úprava obchodní politiky pro rok 2019 spočívající v jejím zjednodušení a také rozšíření počtu stanic, se u klientů setkala s úspěchem.

Klienti se díky provedeným změnám v naší nabídce nyní lépe orientují, navíc více vychází vstříc jejich požadavkům. Proto se jí budeme držet i v roce 2020. Nadále se zaměříme na ještě větší rozšíření portfolia tematických stanic zajímavých pro mediální trh. První rozšíření o 3 televizní stanice očekáváme již na jaře 2020. Ceníkové ceny, sezónní a stopážové koeficienty zůstanou na stejné úrovni,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

Klienti Atmedia budou i v roce 2020 vybírat ze dvou základních cílových skupin. V současnosti mohou volit ze zaměření CS 15-69 u balíčku atmax, atadults, atchoice, druhou volbou je balíček atkids oslovující cílovou skupinu 4-14 let. Zacílení publika sestávajícího nejenom z dětských diváků, ale také jejich rodičů, nabízí Atmedia na českém trhu jako jediná.

Atmedia se zaměří na další rozšíření tematických TV stanic
▲ Atmedia se zaměří na další rozšíření tematických TV stanic

Jelikož se nám upravená obchodní nabídka s dvěma cílovými skupinami osvědčila, rozhodli jsme se ji pro příští rok zachovat. Týká se to i ceníkových cen, které ponecháme na stejné úrovni včetně sezónních a stopážových koeficientů. V neustálém zvyšování ceníkových cen totiž nevidíme smysl. Plánujeme ale zvyšovat reálné ceny, tedy poskytovat nižší slevy zadavatelům televizní reklamy, a to z důvodu větší vyprodanosti a rozšířeného počtu zastupovaných TV stanic,“ uvádí Vasilová. Jedinou změnou v obchodní politice Atmedia pro rok 2020 bude zvýšení minimálního počtu TV stanic u balíčku atchoice ze 7 na 8 z důvodu výrazného rozšíření zastupovaných tematických stanic v posledním roce.

Atmedia bude nadále pokračovat i v 360° komerční komunikaci. Kromě klasické TV reklamy svým klientům zajišťuje doplňkové marketingové aktivity v podobě sponzoringu, product placementu, teleshoppingu a zajištění propagace v minipořadech, dále také v rámci HbbTV. Zprostředkovává i partnerství s Formulí 1 vysílané na kanálech Sport 1 a Sport 2.

Atmedia v roce 2019 opětovně navázala spolupráci s televizní skupinou AMC, se kterou v spolupracovala již od roku 2008. Do portfolia společnosti kromě již dříve zastupovaných pěti stanic (Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1 a Sport 2) přibyly i dvě zcela nové, a to AMC a TV Paprika. „Díky průběžnému rozšiřování portfolia budou moci zadavatelé prostřednictvím Atmedia oslovit v příštím roce diváky na 25 tematických stanicích. V rámci balíčku atmax mohou inzerovat dokonce na 19 měřených TV stanicích, což je největší počet měřených stanic, který nabízíme od založení Atmedia v roce 2008,“ říká Vasilová.

S uvedeným počtem stanic oslovuje Atmedia měsíčně 3,6 milionu diváků ve věku 15-69 let, což je celá polovina ze všech diváků v tomto věku, a 34 % diváků ve věku 4-14 let. „Zadavatelům nabízíme možnost oslovit atraktivní, bonitní publikum, například mladé ženy a muže s vysokým socioekonomickým statusem a to je pro naše klienty zajímavé. Očekáváme, že kvůli plánovanému rozšíření stanic v příštím roce se pak zásah cílové skupiny ještě zvýší,“ dodává Vasilová.

Zájem o tematické televizní stanice a jejich reklamní prostor je značný. Svědčí o tom nejenom zájem zadavatelů, ale i meziroční srovnání vyprodanosti reklamního prostoru. Tu Atmedia zaznamenala u vybraných televizních stanic nejenom v high season, ale letos také nově v období tzv. low season. „Těší nás, že se na nás obracejí noví zadavatelé reklamy, zároveň jsme rádi, že pomáháme stávajícím klientům využít potenciál tematických stanic a oslovovat relevantní cílové skupiny na maximum. I v dalším roce budeme dbát na udržení vysokého standardu servisu poskytovaného jak zadavatelům TV reklamy, tak zastupovaným TV stanicím,“ komentuje dále Vasilová.

zdroj: Atmedia

názory čtenářů




Pracovní nabídky Profesia.cz

• 17.11.2019 - Operátor/ka výroby • až 190 Kč/hod • ubytování zdarma • Mikulov (Mikulov, Česko, Břeclav - Mikulov)
• 17.11.2019 - Výroba klimatizací • 30 000 Kč/měs • týden dovolené navíc • Brno (Brno, Česko)
• 17.11.2019 - Operátor/ka výroby v Plzni • 26 000 Kč/měs • ubytování zdarma i během dovolené a nemoci (Borská pole, Plzeň 3, Česko)
• 17.11.2019 - Výroba Plzeň • 2 směny (R,O) • 23 000 Kč/měs • 3 000 Kč/měs na ubytování • Plzeň • operátor/ka výroby (Plzeň-město, Česko, Plzeň - město)
• 17.11.2019 - Operátor/ka výroby • 27 000 Kč/měs • stabilní výroba v Rokycanech • nástup ihned! (Rokycany, Česko)
• 17.11.2019 - Vedoucí oddělení IT - business podpora (ž/m) (Praha)
• 17.11.2019 - Pracovník úklidu / likvidace (ž/m) - centr. sklad Modletice (Praha-východ, Česko, Praha - východ)
• 17.11.2019 - Projektový inženýr - e-mobilita (m/ž) (Mladá Boleslav)
• 17.11.2019 - Projektový manažer – centrální řídící jednotka - BCM (m/ž) (Mladá Boleslav)
• 17.11.2019 - Projektový inženýr - online diagnostika (m/ž) (Mladá Boleslav)
• 17.11.2019 - Vývojový inženýr – zabezpečení elektroniky ve vozech (m/ž) (Mladá Boleslav)
• 17.11.2019 - Team Leader for Network operations centre (Jihomoravský kraj)
• 17.11.2019 - C# Engineer (Jihomoravský kraj, Česko)
• 17.11.2019 - Technik - potravinářská výroba (až 50.000 Kč) (Praha)
• 17.11.2019 - Specialista IT podpory (Středočeský kraj)