Quantcast

PLUSka oslavuje 12. narozeniny

| redakce | tisk

Slovenská mediální skupina JOJ Group si dnes připomíná významné výročí. Dnes je tomu přesně 12 let od spuštění první z malých stanic skupiny JOJ. Na trh vstoupila stanice JOJ PLUS.

Šlo o první z malých stanic největších hráčů slovenského televizní trhu. Během let se měnilo programové zaměření, vizuál a logo, stejně tak název se změnil z JOJ PLUS na PLUS. Nyní se vysílatel vrací k původnímu názvu JOJ Plus.

Původně JOJ Plus vstoupila na trh s cílem oslovit starší cílové skupiny, později se změnou vysílací struktury začalo programovou nabídku vyhledávat více mladší a dynamické publikum, především muži ve věku od 35 do 54 let a mladší ženy.

Ident JOJ Plus (foto: JOJ)
▲ Ident JOJ Plus (foto: JOJ)

Od roku 2011 do 2015 byly součástí vysílací struktury PLUSky především série CSI. V roce 2011 začala PLUSka oslovovat především mladší diváky seriály jako Simpsonovi a Futurama. V roce 2014 přinesla stanice britskou X Factor a to 24 hodin po britské premiéře se slovenskými titulky. O dva roky později PLUSka přinesla poprvé Oktagon - souboje slovenských a českých bojovníků MMA.

Od roku 2019 se PLUSka stává více filmovou stanicí. Ve vysílání se objevují i záznamy koncertů slovenských populárních skupin a interpretů.

Ident JOJ Plus (foto: JOJ)
▲ Ident JOJ Plus (foto: JOJ)

Dnes se PLUSka představí divákům s novou staniční grafikou, která vyjadřuje její dynamiku a modernost. Spirála v logu, společnou s JOJkou, odkazuje na skupinu JOJ Group.

Postupně do struktury stanice přibude více filmových premiér a filmů měsíce. Dále nové reality seriály, dokumentární seriál Letecké katastrofy a jiné.





Reklama




Vybrané články