Quantcast

24 mln abonentů discovery+

| redakce | tisk

Na konci března 2022 využívalo placenou streamingovou službu discovery+ již 24 mln abonentů, což je nárůst o 2 mln v porovnání s koncem roku 2021. Tento údaj nezahrnuje uživatele bezplatného zkušebního období, ale zahrnuje předplatitele služby discovery+ na Ukrajině, kteří službu dočasně využívají zdarma.

Nicméně, jak Warner Bros. Discovery, počet Ukrajinců, kteří používají službu zdarma, není významný.

Služba discovery+
▲ Služba discovery+

Celkové tržby za první čtvrtletí 2022 vzrostly o 13% (nebo 15% na konstantní měnové bázi) na 3,159 mld dolarů ve srovnání s prvním čtvrtletí 2021. Příjmy z reklamy v USA se zvýšily o 5% a příjmy z distribuce o 11%. Příjmy z mezinárodní reklamy vzrostly o 5% (resp. o 11% na konstantní měnové bázi) a tržby z distribuce vzrostly o 4% (nebo 8%). Čistý příjem společnosti Warner Bros. Discovery činil 456 milionů dolarů.

Warner Bros. Discovery má ve svém portfoliu takové značky jako Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, TVN, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Espanol, Hogar de HGTV a další.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články