Quantcast

JOJ 24 zvítězila mezi zpravodajskými tv

| redakce | tisk

Zpravodajský kanál JOJ 24 si včera připsal vítězství. V hlavním vysílacím čase, označovaném jako prime time, porazil obě konkurenční slovenské zpravodajské televizní stanice. JOJ 24 se dařilo i celodenně.

JOJ 24 byla ve středu 28.6.2023 lídrem mezi slovenskými zpravodajskými televize v hlavním vysílacím čase v universální cílové skupině se sledovaností 0,72 procenta a podílem na trhu 2,25%. JOJ 24 svými výkonem porazila v prime time konkurenční televize TA3 (share 1,32%) a RTVS 24 (share 1,00%).

Provozovatel JOJ 24 uvedl, že se jeho stanici dařilo i v cílové skupině 12 až 54 let. Konkurenční zpravodajské televize porazila celodenně i v hlavním vysílacím čase. JOJ 24 zaznamenala celodenní sledovanost 0,15% a podíl ve výši 1,73%, přičemž podíl televize TA3 byl 1,36% a RTVS 24 share dosáhl 0,86%. V prime time dosáhla JOJ 24 sledovanost 0,56% a podíl 2,72%. TA3 získala podíl 0,76%, RTVS24 zaznamenala share 0,71%.

JOJ 24 vysílá na slovenském trhu 9 měsíců. Vedle klasických zpravodajských bloků vysílá i mnohé zpravodajské a analytické pořady, které divákům přibližují aktuální témata ve společnosti.





Reklama




Vybrané články