Quantcast

Markíza Klasik s propagačním spotem

| redakce | tisk | názory

Skupina Markíza spustila hvězdně obsazené imageový spot, který připomíná blížící se start nové televizní stanice Markíza Klasik. Zahájení pravidelného vysílání je naplánováno na 15.7.2024 v 8:30 hodin.

Markíza Klasik přinese divákům legendární a léty ověřené seriály, filmy a zábavné show. Od neděle 30.6. její start připomíná i originální imageový spot, ve kterém účinkují herecké hvězdy první velikosti - Jozef Vajda, Maroš Kramár a Filip Tůma.

Z propagačního spotu k nové stanici Markíza Klasik (foto: TV Markíza)
▲ Z propagačního spotu k nové stanici Markíza Klasik (foto: TV Markíza)

V krátkém vtipném příběhu si tři kamarádi, přímo dokonalí „klasici“, kteří vše dělají jedinečným způsobem, dohadují setkání, aby si spolu prohlédli jejich oblíbenou televizní klasiku. Jeden z nich se na místo určení vybere tak trochu méně vyspělým sourozencem superinteligentního auta KITT z kultovního seriálu Knight Rider, druhý zase na sajdkáře, která je notoricky známá ze série četnických komedií s nezapomenutelným Louisem de Funesem. Když však dorazí, čeká na ně překvapení, se kterým původně nepočítali.

S nápadem na propagační spot k nové stanici přišel Martin Kedera, režii měl na starosti Daniel Laurinc. O voice-over se postaral Jozef Vajda, hlas kampaně před startem Markíza Klasik a zároveň i jeden z protagonistů spotu. Natáčení probíhalo v Bratislavě na Továrenské ulici.

Promo kampaň před spuštěním nové stanice Markíza Klasik odstartovala v polovině června trojicí grafických teaserů, na které navázali tři programové kompiláty s výběrem chystaných seriálů, filmů a česko-slovenské televizní klasiky.

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články