Nákupní kanál Home Shopping Europe mění název a logo
| redakce | tiskNěmecká nabídková televize Home Shopping Europe mění k 1.březnu 2004 název na HSE24, mění se i logo.
Kanál Home Shopping Europe, založený společnostmi ProSieben a Quelle, odstartoval v roce 1995, tehdy jako Home Order Television.
HSE vysílá na satelitu Astra 19.2°E, v analogu na kmitočtu 10,906 GHz, polarizace vertikální, zvuk je na párové podnosné 7,02+7,20 MHz. V digitálu je HSE na freq. 12,480 GHz, polarizace vertikální, SR 27500, FEC 3/4 (DF)
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Dvanáct měsíčků
20:00 Ďábel nosí Pradu
20:20 S tebou mě baví svět
20:15 Ženská na vrcholu
20:10 Dařbuján a Pandrhola
20:00 Všechny lásky Karla Gotta
20:30 Pobozkala som Santa Clausa
20:10 Šťastné a veselé
20:30 Šťastný domov
20:20 Žena za pultem (11)