Nákupní kanál Home Shopping Europe mění název a logo
| redakce | tiskNěmecká nabídková televize Home Shopping Europe mění k 1.březnu 2004 název na HSE24, mění se i logo.
Kanál Home Shopping Europe, založený společnostmi ProSieben a Quelle, odstartoval v roce 1995, tehdy jako Home Order Television.
HSE vysílá na satelitu Astra 19.2°E, v analogu na kmitočtu 10,906 GHz, polarizace vertikální, zvuk je na párové podnosné 7,02+7,20 MHz. V digitálu je HSE na freq. 12,480 GHz, polarizace vertikální, SR 27500, FEC 3/4 (DF)
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Pravý rytíř
20:00 Pověste je vysoko
20:20 Bratři a sestry (33)
20:15 Polabí (34)
20:10 Homolka a tobolka
20:05 Josef Klíma: Jak jsem přežil devadesátky
20:30 Láska v Čiernom lese
20:10 Zita
20:30 Sekerovci (7)
20:20 Žena za pultem (10)