Quantcast

První úspěchy chorvatské RTL Televizija

| redakce | tiskobrázek k článku: První úspěchy chorvatské RTL Televizija

Stanice společnosti RTL Group, RTL Televizija, která zahájila vysílání 30.dubna 2004, získala v první vysílací den podíl na trhu 39,1% (cílová skupina 18-49 let) ve hlavním vysílacím čase, kde nabízí zábavu, informace a zpravodajství. Konkurenční HRT1 sledovalo 22,6% diváků, HRT2 volilo 19,8% a chorvatskou komerční TV Nova volilo jen 11,1% diváků.

Dne 1.května, druhý vysílací den, se RTL Televizija stala opět jedničkou na chorvatském trhu v cílové skupině diváků mezi 18 a 49 lety. RTL sledovalo 30,7%, HRT1 jen 26,3%, HRT2 volilo 20,1% a TV Nova opět jen 11,6% diváků.

RTL Televizija je součástí lucemburské skupiny RTL Group, evropské jedničky v televizních a rozhlasových programech. RTL Group má podíl ve 26 TV a 24 rozhlasových stanicích v devíti zemích. (TSI)





Reklama




Vybrané články