Quantcast

Petr Dvořák: Digitalizace bude o větší kvalitě

| redakce | tisk

Generální ředitel TV Nova Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny potvrdil zájem televize oslovit svým obsahem i internetové uživatele.

"Rádi bychom se letos dostali do skupiny velkých hráčů a začali na internetu hrát významnější roli nejenom z hlediska počtu uživatelů, ale hlavně i reklamních výnosů," říká P. Dvořák.

Svoji pozici na trhu si hodlá Nova udržet i nadále a nové digitální televize může svým postojem k digitalizaci štvát. "Ano, můžeme je štvát, ale oni používají zástupné důvody. Cítí se diskriminovaní tím, že jsme úspěšní a oni by chtěli být také. Tak to ale na světě nechodí," popisuje P. Dvořák v rorhovoru pro HN. "Dostali jsme možnost provozovat televizní vysílání už dávno a máme na trhu pozici, kterou nechceme vzdávat. Prostě se chováme tržně. Nikdo se přece nevzdá určité pozice proto, aby umožnil přístup někomu, kdo mu bude ve finále brát diváky a v konečné fázi i peníze. Navíc není pravda, že v rámci digitalizace všichni prahnou po tom, aby měli větší počet programů. Kdo si chce dnes pořídit více kanálů, tak si jednoduše koupí satelit nebo se připojí na kabel," myslí si P. Dvořák. "Digitalizace bude o větší kvalitě," dodává.

Letošní rok bude ve znamení soutěže X-Faktor a v roce 2009 chce nabídnout vlastní detektivní seriál.

První měřitelné výsledky sledovanosti nového kanálu Nova Cinema bude mít provozovatel na konci února. "Když se dostaneme z hlediska celkové sledovanosti kanálu (Nova Cinema) na řády jednotek procent, budeme velmi úspěšní. To je i iluze nových televizí, které sem přicházejí, věří, že do tří let budou ovládat padesát procent reklamního trhu a že budou mít sledovanost jako Prima. To jsou absurdní pohádky," řekl pro HN Petr Dvořák.

zdroj: Hospodářské noviny





Reklama




Vybrané články