Quantcast

Denisa Schulzová ředitelkou marketingu a PR TV Prima

| redakce | tisk

Ředitelkou marketingu a PR v televizi Prima bude od 2. června 2008 Denisa Schulzová. Nahradí stávajícího ředitele marketingu Jana Müllera.

Naším cílem je další výrazný rozvoj vnímání značky Televize Prima i jejích pořadů, a to i vzhledem k přípravě nových digitálních kanálů. Integrace marketingu a PR proto bude v tomto procesu hrát klíčovou roli. Práce Jana Müllera si vážím a děkuji mu mimo jiné za kompletní změnu grafiky Primy a další projekty; do jeho další profesní kariéry mu přeji hodně úspěchů,“ řekl dnes generální ředitel Televize Prima Marek Singer.

Denisa Schulzová bude nově řídit i PR Televize Prima. Její vedení proto rozhodlo o zrušení místa vedoucího oddělení PR, z této pozice a z funkce tiskového mluvčí tedy odchází k 6. červnu Ladislav Pavlík.

Denisa Schulzová dosud působila jako ředitelka společnosti R Media, dceřiné firmy vydavatelského domu Economia. Zkušenosti v marketingové komunikaci sbírala například v agentuře Bison & Rose či jako tisková mluvčí a PR manažerka GTS Novera. „Pracovat se značkou, jako je Prima, je nejen velká výzva, ale i odpovědnost. Televizní trh je stále konkurenčnějším prostředím, Prima má však velký potenciál pro další rozvoj. Proto tuto nabídku cítím jako velkou příležitost,“ řekla dnes Denisa Schulzová a doplnila, že pro to chce využít své zkušenosti jak z oblasti PR, tak marketingu.





Reklama




Vybrané články