Quantcast

TV Barrandov dosáhla v lednu 2009 sledovanosti téměř 1%

| redakce | tiskobrázek k článku: TV Barrandov dosáhla v lednu 2009 sledovanosti téměř 1%

TV Barrandov získala podle elektronického měření sledovanosti metodou tv metrů v období 11. - 31. ledna 2009 share 0,9%. Údaj vyplývá z průzkumu společnosti Mediaresearch, který má TV Barrandov oficiálně k dispozici.

Měření potvrdilo odhad vedení TV Barrandov, že start vysílání dne 11. 1. 2009 dosáhl na téměř 2% rating (1,712), V prvních třech týdnech TV Barrandov dosáhl průměrného celodenního share 0,86, resp. 0,9%. „Výsledek považujeme za úspěch, protože za rok chceme při vyšším pokrytí signálem dosáhnout 2% share“, uvedla k výsledkům měření generální ředitelka TV Barrandov Janka Vozárová.

K divácky nejúspěšnějším pořadům TV Barrandov v lednu 2009 patřil sitcom Cyranův ostrov, vysílaný každý čtvrtek večer, který dosáhl téměř 1% ratingu (0,911). Zájem vzbudila také pondělní talk show Jana Saudka, která dosáhla až 0,9% ratingu (0,877). Pozoruhodný je nárůst ratingu v pondělí v prime time 19:30 - 20:00, kdy TV Barrandov vysílala dokument Austin Stevens: Pán hadů a dosáhla zde ratingu až 0,453%

Uvedené údaje jsou počítány jako průměr charakteristik za jednotlivé dny v období 11. 1.2009 - 31. 1. 2009. Denní Net Reach je počítán jako sledování alespoň tří minut v daný den. Hodnota populace s možností příjmu stanice TV Barrandov, byla odhadnuta jako 32% populace 15+ (Zdroj : Kontinuální výzkum, období od 11. 1. 2009, vzorek n=405). Velikost universa 15+ byla 8765 tis.

Start TV Barrandov podle dalšího průzkumu, zpracovaného společností Median za období první poloviny února 2009, zaznamenala více než polovina populace. Stanici má podle Medianu naladěnou 17,2% obyvatel a dalších 8,3% se k naladění chystá v brzké době. Lidé TV Barrandov nejvíce sledují prostřednictvím kabelu a satelitu, na třetím místě pak díky příjmu digitálního signálu. Z průzkumu společnosti Median dále vyplynulo, že TV Barrandov nejvíce sledovali lidé ve věku 18 - 34 let (20,6%), druhým nejčastějším divákem jsou lidé ve věku 34 - 54 let (14,0%).





Reklama




Vybrané články