Quantcast

SR: Kampaň přechodu na digitál bude kratší a levnější

| redakce | tisk

Státní informační kampaň k přechodu na digitální vysílání na Slovensku bude levnější. Původně měla stát 4,15 milionů eur a podle nového návrhu bude jen za 1,66 milionu eur. Vyplývá to z materiálů, který do připomínkového řízení předložil ministr dopravy Ľubomír Vážny.

Informuje o tom web mediálne.sk, který upozorňuje i na to, že se změnil časový harmonogram kampaně. Místo pěti let potrvá jen tři roky. Kampaň bude probíhat ve čtyřech fázích. Ta první informační odstartuje již letos v srpnu. Další významná etapa je naplánována na rok 2012, v době před ukončením osvětové iniciativy.

Analogové terestrické vysílání by mělo na Slovensku skončit v roce 2012. Kampaň na objednávku vyrobí reklamní agentura B.M.A., která zvítězila v tendru na konci loňského roku.





Reklama




Vybrané články