Quantcast

Karneval má 10 tisíc předplatitelů vysokorychlostního internetu

| Tisk

logoKarneval nyní v průměru připojuje na 500 zákazníků týdně. Vysokorychlostní internet Karnevalu bude letos dostupný v téměř 360 tisíci domácnostech po celé ČR.

Praha, 25. listopad – Vysokorychlostní internet po kabelovém televizním rozvodu od Karneval Media si nyní předplácí deset tisíc zákazníků z řad domácností. Desetitisícím zákazníkem se stal Štefan Sahaj z Plzně. Karneval v českých a moravských regionech v rámci své kabelové sítě do konce roku zprovozní na 360 tisíc internetových zásuvek.

Zaznamenáváme rekordní zájem o připojení k internetu a nyní  připojujeme na pět set zákazníků týdně. Zájem je hlavně o vysokorychlostní tarify s rychlostí nad 1000kbps, které představují zhruba 95 procent objednávek,“ řekl Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media.

Důvody pro zvýšenou poptávku jsou různé. „Vysokorychlostní internet jsem si chtěl pořídit hlavně kvůli práci z domova na vyřizování objednávek a korespondenci, kterou nestihnu v práci. Poměr ceny a vysoké garantované rychlosti mi přišel nejvýhodnější právě u kabelovky,“ řekl Štefan Sahaj, desetitisící připojený zákazník z Plzně. Zde shodou okolností Karneval zpřístupnil službu vysokorychlostního internetu v květnu tohoto roku a dnes jí využívá více než tisíc plzeňských domácností.

Rekordy láme poslední dobou i návštěvnost českých internetových serverů. Jenom během října brouzdalo po českém internetu přes tři milióny Čechů. V průměru stráví uživatelé na internetu tři hodiny a 23 minut měsíčně a shlédnou přitom na 212 internetových stránek. Vyplývá to z analýzy společnosti iAudit.

Lidé s vysokorychlostním a neomezeným přístupem k internetu tráví paradoxně na internetu více času než lidé s pomalým připojením. Je to díky tomu, že vysokorychlostní a neomezené připojení otevírá nové možnosti využíváni internetu. Počítač se často i ‚stěhuje‘ z pracovny do obývacích místností, kde pak tvoří hlavní součást vznikajících multimediálních domácností. Předpokládám, že prosincový audit dosavadní rekord zlomí,“ uzavřel Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media.

Internetové tarify Karnevalu

 

Pro zákazníky s nabídkou KOMPLET

 (40 TV programů  za 499 Kč)

Samostatně bez

 programové nabídky

LIGHT

150/50 kbps

TURBO

1000/150 kbps

Premium TURBO 2000/150 kbps

LIGHT

150/50 kbps

TURBO

1000/150 kbps

Premium TURBO 2000/150 kbps

Cena bez DPH

496 Kč

916 Kč

1336 Kč

580 Kč

1 084 Kč

1504 Kč

Pronájem modemu*

0 Kč

0 Kč

0 Kč

0 Kč

0 Kč

0 Kč

Celkem včetně  19 % DPH

590 Kč

1 090 Kč

1 590 Kč

690 Kč

1 290 Kč

1 790 Kč

Poznámka: Uvedené ceny jsou včetně 19procentní DPH. Službu je možné objednat přes modrou linku 844 115 116 či na www.karneval.cz.

Karneval garantuje vrácení peněz bez udání důvodů do 30 dnů od instalace a neúčtuje žádný paušální poplatek za pronájem linky či modemu. Narozdíl od připojení ADSL jsou přenosové rychlosti Karnevalu garantované - rychlost se nesnižuje s rostoucím počtem uživatelů. Žádný z tarifů nemá datový ani časový limit, pouze po přenesení určitého množství dat je rychlost snížena. Zákazník je však i nadále připojený a nemusí se obávat zvýšené platby.

----------------------------------------------

O společnosti Karneval Media

Karneval Media poskytuje služby kabelové televize a vysokorychlostního internetu. Společnost vznikla spojením firem TES Media a Intercable CZ, jejichž fúze byla úspěšně dokončena na začátku srpna 2004.

Celkový počet domácností v dosahu kabelové sítě Karneval Media se vyšplhal na 500 tisíc, přičemž společnost má dohromady na 270 tisíc zákazníků. Na vysokorychlostní internet kabelové televize se koncem roku 2004 bude moci připojit na 360 tisíc domácností.

Karneval Media a jeho předchůdci investovali přes čtyři miliardy korun do výstavby a rozvoje kabelových rozvodů a služeb. Hlavní investice směřovaly do technologického rozvoje sítí, zákaznického a technického servisu a kvalitní nabídky programů. Ta obsahuje až 40 programů, přičemž více jak polovina je v českém či slovenském jazyce.

Karneval Media, s. r. o., je vlastněna konsorciem investorů JPMorgan Partners, AIG Emerging Europe Infrastructure Fund L. P., Baring Communications Equity Limited a Baring Communications Equity Emerging Europe Limited.

Jan Hlaváč, mediální konzultant Karneval Media





Reklama




Vybrané články