Quantcast

ČT24 bude vysílat reklamu. Sportovní kanál ČT také.

| Tisk

logoČeská televize začátkem tohoto týdne oznámila, že reklama se bude vysílat už i na zpravodajském kanálu ČT24. "Profil a obsah nabídky, která bude zahrnovat klasickou reklamu a sponzoring, budou plně podřízeny charakteru stanice," uvádí v tiskové zprávě Martin Krafl, tiskový mluvčí České televize. Prodej reklamního času na ČT24 bude, stejně jako pro ČT1 a ČT2, zajišťovat společnost ARBOmedia, která novou tématickou stanicí může oslovit klienty. ČT zároveň může získat nemalé prostředky pro provoz a rozvoj zpravodajského kanálu.

Zpravodajský program ČT24 zahájil vysílání 2.5.2005 ve 13:00 hodin v kabelových a satelitních platformách. Program je dále šířen jako stream na internetu. Později byl zařazen do DVB-T experimentu společnosti Czech Digital Group na území hlavního města a části středních Čech. Od 20.9.2005 je program ČT24 součástí řádného provozu DVB-T multiplexu JTR Management (ex- České Radiokomunikace). Stanice je spolu s ČT1, ČT2 a TV Nova a několika rozhlasovými programy ČRo zatím dostupná jen v Praze a okolí a podle aktuální analýzy útvaru Výzkumu programu a auditoria ČT sledovalo v poslední době alespoň část vysílání ČT24 téměř 1 100 000 diváků, ať už doma nebo někde jinde.

Zpravodajský kanál ČT24 potvrdil v prvních 5 měsících své existence všechna základní očekávání vložená do svého vysílání a stojí před další etapou svého rozvoje,“ říká generální ředitel ČT Jiří Janeček.

Reklama se objeví i na čtvrtém programu ČT - sportovním kanálu


Jak se serveru parabola.cz podařilo zjistit, ČT24 nebude posledním kanálem České televize, kde se objeví reklama. "Sportovní kanál se zatím připravuje, ale už teď je jasné, že se na něm reklama objeví v souvislosti s reklamními partnery sportovních klání," uvedl na dotaz serveru parabola.cz Martin Krafl z České televize.

Proč Česká televize bude vysílat reklamu i na sportovním okruhu? Důvod je zřejmý. V roce 2008 přijde Česká televize o možnost vysílání "standardní" reklamy, která se bude moci objevit jen u kulturních a sportovních programů ČT. Česká televize využije plně možnosti, které ji nabízí aktualizovaný zákon. Vedle omezení reklamy se ale zvýší koncesionářské poplatky. V roce 2007 budeme za televizor platit 120,-Kč měsíčně a o rok později již 135,-Kč. Zvýšené poplatky mají pomoci ČT k zajištění prostředků pro přechod na digitální pozemní vysílání.

redakce





Reklama




Vybrané články