Quantcast

Školení provozovatelů vysílání - digitální marketing, možnosti trhu, financní zdroje

| Tisk

logoCíl: Získat praktické dovednosti a znalosti z oblasti marketingu vysílání zemské digitální televize se zaměřením na znalosti digitální televize jako služby elektronické komunikace, její právní úpravy, regulace a zdrojů financování. Praktické dovednosti pak představují modelování aplikace těchto teoretických znalostí do praxe provozovatelů vysílání.

1. Úvod do problematiky , aktuální situace, zahraniční zkušenosti ,
12. ledna 2006
1. Pojmy a definice (Systém, služby, subjekty)
Ing. J. Kramosil
2. Nevyhnutelnost digitalizace (Rostoucí nároky na omezené přírodní zdroje)
ČTÚ
3. Kroky k digitalizaci (Koncepce digitalizace MI+MK a výbor pro digitální vysílání, Postup Rady)
Mgr. Pavel Kolář (náměstek ministra informatiky, Petr Pospíchal (Předseda Rady pro rozhlasové a televizní vysílání)
4. Zkušenosti a nejbližší kroky operátorů sítí a provozovatelů vysílání


České radiokomunikace (Česká televize, TV Nova), TV Prima, Český telecom, Czech
Digital Group
5. Současný stav rozvoje digitálního terestrického televizního vysílání v Evropě
Speaker: Mr. Daniel Sauvet Goichon, Prezident evropské skupiny pro pozemní digitální vysílání DigiTAG (Digital Terrestrial Television Action Group) EBU

(V současné době jednáme o účasti ještě dalšího experta EBU.)

Cíl: Získat sjednocující základní informaci o používání správné terminologie zemské digitální televize v ČR. Získat především praktické informace nevyhnutelnosti digitální televize z pohledu provozovatelů televizního vysílání, Získat znalosti v přehledu řešení dané problematiky v zahraničí. Doplněním jsou aktuální informace z rozvoje zemské digitální televize v ČR, jejichž cílem je vytvořit znalosti o aktuální situaci zemské digitální televize v ČR a předat praktické dovednosti z možnosti uplatnění těchto aktuálních informací v dané etapě rozvoje vysílání v ČR.

Leoš Pohl





Reklama




Vybrané články