Quantcast

Do Česka a na Slovensko míří nový dětský kanál Jim Jam

| Tisk

logo Na českém i slovenském trhu se začátkem prosince letošního roku objeví nový dětský kanál Jim Jam. Za projektem společně stojí firmy Chello Zone (dříve Zone Media) a HIT Entertainment, vedoucí hráč na trhu dětské zábavy. Jim Jam odstartuje 3. prosince 2007 a stane se pro děti atraktivní předmikulášskou nadílkou.

O čem bude Jim Jam

JIM JAM je televizní stanice věnovaná dětem předškolního věku od 1 roku do 6 let. Program stanice JimJam je inspirován posledními světovými trendy v oblasti dětské televizní zábavy a přináší naprosto ojedinělou skladbu dětských pořadů, pohádek a písniček, u kterých se děti skvěle pobaví a zároveň mohou poznávat okolní svět a rozvíjet svou osobnost.

JimJam baví i vychovává. Podporuje dětskou fantazii a tvořivost, pomáhá rozvíjet pohybové i jazykové schopnosti. To vše nenásilnou a hravou formou ve společnosti oblíbených dětských postaviček, jako jsou například Bořek Stavitel, Mašinka Tomáš nebo Požárník Sam.

Se stanicí JimJam mohou mít rodiče jistotu, že čas strávený sledováním televize je pro jejich děti přínosný a zároveň je i baví.

Většinu vysílacího času (75 procent) zaplní pořady firmy HIT Entertainment, které budou v budoucnu dostupné exkluzivně na stanici JimJam. Zbývající vysílací prostor vyplní dětské pořady od renomovaných producentů jako například BBC, Entertainment Rights, Sesame Workshop, Scholastic, atd. Kanál Jim Jam bude vysílat 24 hodiny denně, 7 dní v týdnu s 100% profesionálním českým dabingem, včetně písniček.



Kde bude stanice Jim Jam vysílat

V současné době probíhají intenzivní jednání se společností UPC Česká republika ohledně zařazení programu do kabelové sítě UPC. Pokud jednání budou úspěšná, bude program v digitální nabídce UPC Digital. Jednání probíhají i s provozovateli satelitních platforem, kde by mohl program vysílat v nabídkách UPC Direct a TBDS (SkyLink). Jednání ale nejsou uzavřena a je tedy možné, že od počátku nebude program dostupný ve všech sítích.

Jim Jam již úspěšně funguje v Itálii v satelitní platformě Sky Italia (Hot Bird, 13°E, CA NDS Videoguard) a za relativně krátkou dobu se stal populárním program pro nejmenší diváky. Obdobný úspěch očekávají Chello Zone a HIT Entertainment i na trzích střední a východní Evropy.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články