CS Link plánuje další 2 až 3 programy. Jeden bude české MTV
| Tisk
Daniel Klička, ředitel společnosti Media Vision, která provozuje CS Link, přítomné seznámil s posláním CS Linku a odlišení od konkurenčních distribučních platforem - pozemní digitální televize DVB-T a placenou televizí. Vše jasně dokresluje následující obrázek, kde programová nabídka je srovnávána s tím, co všichni dobře známe - s jídlem. Zákazník si může vybrat, zda mu postačí poloprázdný talíř nebo mu bude vyhovovat přeplněný. Ideální řešení najde většina diváků právě mezi těmito dvěma variantami a to nabízí právě tato platforma.

Ředitel zdůraznil, že vedle placené televize se letos rozšířila i nabídka neplacených programů o tři stanice - Prima Cool (duben 2009) a dva bezplatné programy ve vysokém rozlišení Nova HD (červen 2009) a ČT1 HD (září 2009). Placenou nabídku v poslední době obohatil o 8 placených kanálů - HBO2, Cinemax, AXN Crime, Sport 1, Sport 2, National Geographic Channel, Nat Geo Wild a Disney Channel (dříve Jetix).

Konec roku bude platforma CS Link a její služby podpořeny marketingovou kampaní - bude distribuováno 3 miliony kusů letáků v rámci neadresné komunikace. CS Link podpoří inzerce v celonárodních a lokálních periodikách, webové prezentace a bannery, outdoorové vizuály v regionech dle probíhající digitalizace a také lokální rádiové kampaně. Stávajícím uživatelům služeb CS Link bude rozesláno přes 200 tisíc SMS zpráv o novinkách, dále 180 tisíc e-mailů, direct mail. Se zákazníky bude denně komunikovat call centra.
Martin Vyleťal