Quantcast

Ťuki, ťuk, nová stanice Ťuki TV přichází

| Tisk

logo Vysílací skupina JOJ spolu se Slovak Telekom představují koncept nové dětské stanice Ťuki TV, jež odstartovala včera při příležitosti mezinárodního Dne dětí. Ťuki je nová stanice pro děti ve slovenském jazyce.

JOJ Group vytváří obsah na míru konkrétním značkám. Ukázkovým příkladem bude stanice Ťuki TV, která vznikla pro potřeby společnosti Slovak Telekom.

Ťuki TV bude prémiovou stanicí pro nejmenší diváky ve věku od 3 do 10 let. Stanice bude vysílat 24 hodiny denně ve slovenštině. Vysílání bude rozděleno do specifických bloků pro různé cílové skupiny (pro předškolní děti, diváky v mladším školním věku a pro celou rodinu). Divákům přinese pestrou paletu nejoblíbenějších pohádek a také exkluzivní lokální obsah.

Diváci se mohou těšit na lokální pohádky prověřené časem a také na moderní tituly a především na původní slovenskou produkci. Každý večer budou na dobrou noc číst pohádky nejznámější slovenští herci a moderátoři.

Ťuki TV bude exkluzivně dostupná v nabídce Slovak Telekomu a to v rámci platformy Magio TV šířenou přes pevnou síť a také v satelitní televizi Magio Sat. Program bude v IPTV v nabídce balíčků TV L a XL. Ve variantě M bude stanice v rámci promo akce dostupná zdarma jen do konce srpna (augusta). Vysílání Ťuki TV bude možné sledovat i na přenosných zařízeních, tabletech a smartphonech díky službě Magio Go.



Deti nás dospelých často v mnohom inšpirujú. Tým, aké sú úprimné, zvedavé, nebojácne, či ako vedia bezpodmienečne a bezhranične ľúbiť. Nás v JOJke a Telekome inšpirovali k tomu, aby sme im vytvorili televíziu, ktorá ich nielen zabaví, ale tiež vychová a formou hry mnohé naučí – najmä to, ako rozprávať spisovne po slovensky. Zároveň chceme prostredníctvom Ťuki TV odovzdať deťom to najlepšie z nášho detstva a možno aj to, čo sme my mať nemohli,“ uvedl Marcel Grega, generální ředitel JOJ Group.

Magio TV sa na slovenskom trhu postupne etabluje ako kvalitná digitálna TV, ktorá nemá iba špičkové funkcie, ale chce ponúknuť viac. Našou stratégiou je nielen investovať do najlepšej siete, ale prinášať aj ďalšie benefity - a v prípade digitálnej TV je to postupne získavanie exkluzívneho obsahu, ktorý cez siete a naše služby vysielame. Po zaradení športových kanálov a vysielaní zápasov z Premier League i UEFA Ligy majstrov pristupujeme k ďalšiemu kľúčovému segmentu na trhu a radi by sme oslovili detského diváka i jeho rodičov. Ťuki TV je vyústením našej snahy priniesť zaujímavý prístupný obsah v slovenčine, ponúknuť najlepší program, pridať aj špeciálne formáty a vzdelávať naše deti,“ říká Dušan Švalek, výkonný ředitel pro mass market společnosti Slovak Telekom.

redakce





Reklama




Vybrané články