Quantcast

LALA TV inspiroval Youtube, vysílat v češtině v dubnu

| Tisk

logo Velcí operátoři zařadí během dubna do programu původní lokální stanici LALA TV. Nový projekt, za kterým stojí Marcel Dekanovský a dodavatelem obsahu je známý slovenský producent Peter Núněz, se objeví v programové nabídce freeSAT, O2 TV, T-Mobile TV, NEJ TV a u dalších menších operátorů. Upozorňuje na to distribuční společnost AXOCOM.

Lokální stanice, která by v češtině vysílala původní písničkové pořady pro předškolní děti, na trhu chybí. Potenciál je přitom obrovský. Dokazují to čísla sledovanosti podobných videí na Youtube, kde počty zhlédnutí dosahují milionů,“ přiblížila ředitelka společnosti AXOCOM Erika Luzsicza s tím, že většinu programu bude tvořit vlastní obsah, jen z menší části bude akviziční.


obrázek

▲ Obr č. 1 - Propagační materiály Lala TV (foto: Lala TV)

LALA TV nabídne program podobný kdysi populárním Zpívánkám, tedy pořad, který děti edukativní a odlehčenou formou učil písničky. Inspiraci našla stanice právě na internetu. Rozdíl je přitom veliký. „Ve srovnání s volně dostupným obsahem na internetu přináší kvalitu a pohodlí dlouhodobě sestaveného programu. Navíc se jedná o bezpečné prostředí pro děti, tedy bez nečekané reklamy či hrozby nevhodného obsahu. V tomto věku se děti skrze písničky rády učí novým věcem a poznávají zábavnou formou svět,“ doplňuje režisér a producent Peter Núněz, který má za sebou práci na úspěšných projektech jako show Česko-slovenská Superstar, Slovensko má Talent, Farma, Mise Nový domov, SuperSilvester, taneční pořady Bailando či Let’s Dance a podobně. Rovnež je dodavatelem obsahu pro hudební kanály SENZI a FOLKLORIKA.


obrázek

▲ Obr č. 2 - Propagační materiály Lala TV (foto: Lala TV)

Jak bude vypadat konkrétní program?


Naplánovaný je tak, aby vystihl denní rutinu malých dětí. Zřejmě tedy nepřekvapí, že vysílání začne každý den od 5. hodiny ranní pořadem Ranní ptáčata. Naopak poslední program je plánovaný od 22. hodiny pořadem Malí nezbedníci. Brzké ranní a pozdní večerní vysílání tak cílí na děti, které toho moc nenaspí. V průběhu dne se pak vysílají nejrůznější bloky písniček. Jelikož má LALA TV rovněž edukativní charakter, nechybí pořad Sing a Song věnovaný písničkám v angličtině.

Proč právě našla LALA TV inspiraci na internetu? Přestože písničky pro nejmenší děti zpívají hlavně neznámí tvůrci, jejich sledovanost dosahují miliónových čísel. Český profil zvaný Čiperkové má 81 tisíc odběratelů a téměř 100 miliónů přehrání. Zhruba tři roky starý kanál Písničky pro děti má přes 30 tisíc fanoušků a 23 miliónů zhlédnutí. Například BibiBum existuje něco přes rok, má sice jen řádově stovky fanoušků, ale pochlubit se může 140 tisíc přehrání. Na Slovensku jsou ještě dál a tamní produkce mají běžně přes 100 milionů přehrání. Navíc data ukazují, že prodeje písniček pro děti mají vyšší čísla, než jaké mají známé tváře showbyznysu.

redakce





Reklama




Vybrané články