Quantcast
TereBox T2

Telly: Dárkové předplacené karty Sport online a Střední online

| Tisk | komentáře

Televizní operátor Telly začal nabízet přeplacené karty - Sport online se sportovními kanály a Střední online, který obsahuje více než 100 televizních stanic. Oba produkty lze zakoupit na období 90, 180 nebo 365 dnů.


obrázek

▲ Obr č. 1 - Předplacená karta Telly Sport online (foto: Telly)

Karta Sport online zahrnuje výhradně sportovní televizní stanice, kterých je 16 a obsahují všechny důležité sportovní události, od tenisového Wimbledonu, fotbalové Ligy mistrů, bojových zápasů UFC až po vybrané evropské fotbalové ligy nebo hokejové zápasy NHL. Uvedla společnost Telly.

Balíček Střední je mezi zákazníky Telly dlouhodobě nejoblíbenější. Předplacená karta Střední online nabízí 101 televizních kanálů (z toho 64 v HD kvalitě). Oba předplacené balíčky lze sledovat až na dvou různých zařízeních. Nechybí ani týdenní archiv pořadů, možnost ukládat si vybrané pořady na čtyři týdny nebo výběr pořadů dle hodnocení a žánrů. Internetové vysílání televize Telly je možné naladit v rámci celé Evropské unie.


obrázek

▲ Obr č. 2 - Předplacená karta Telly Střední online (foto: Telly)



Předplacenou kartu Střední online i Sport online lze zakoupit na 90, 180 nebo 365 dní. Cena předplatného u balíčku Střední online na 90 dní činí 1300 korun, předplatné na 180 dní přijde na 2500 korun a celoroční stojí 4900 korun. Kartu je možné zakoupit na stránkách shop.telly.cz. Sportovní předplacené karty Telly pořídí zákazníci i ve vybraných prodejnách Žabka a na čerpacích stanicích Shell. Počet prodejních míst se navíc bude brzy významně rozšiřovat.

Předplacenou kartu lze okamžitě aktivovat online na portálu moje.telly.cz. Sledovat Telly lze prostřednictvím chytrého televizoru, tabletu, počítače nebo mobilního telefonu. Od prvního dne aktivace začíná běžet lhůta pro dané předplatné.


obrázek

▲ Obr č. 3 - Předplacená karta Telly, zadní část (foto: Telly)

Předpokládáme, že předplacené karty budou zákazníci kupovat ze dvou důvodů: jednak jako dárek a pak v případě, že chtějí mít televizní vysílání zaplacené na předem určenou dobu,“ říká Jan Schöppel, šéf marketingu televize Telly.

redakce

komentáře čtenářů




Reklama




Vybrané články