Quantcast

TV metry: AXN sleduje 620 tisíc diváků

| redakce | tisk

Televizní kanál AXN potvrzuje svojí silnou pozici mezi filmovými stanicemi. Dle výsledků elektronického měření sledovanosti (ATO - Mediaresearch) jej v období 1. 10 až 25. 11. 2010 naladilo více než 620 tis. diváků starších 4 let.

Televizní kanál AXN potvrzuje svojí silnou pozici mezi filmovými stanicemi. Dle výsledků elektronického měření sledovanosti (ATO - Mediaresearch) jej v období 1. 10 až 25. 11. 2010 naladilo více než 620 tis. diváků starších 4 let.

AXN je nejsledovanější zahraniční filmovou stanicí s průměrným podílem na sledovanosti 0,36% v cílové skupině 15 - 54 let. Televize přitom dosahuje velmi vysokých afinit a to u lidí s vyšším vzděláním - vysokoškoláků (afinita 137), lidí z domácností s vyššími příjmy - nad 45 tis. měsíčně (afinita 201), nebo diváky z měst nad 100tis. obyvatel (afinita 152).

Diváci volí tuto stanici nejvíce v čase prime time a jejich zájem výrazně přetrvává, až do jedné hodiny po půlnoci Mezi nejoblíbenější pořady filmového kanálu patří: Myšlenky zločince, NCIS nebo Dr. House. Celkově nejvyšší sledovanost pak dosáhl seriál Myšlenky zločince, vysílaný 24. října, který shlédlo téměř 33 tisíc diváků ve věku 15 - 54 let.

At Media zastupuje 22 tematických stanic, z nichž 14 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15-54 let dosáhla At Media za třetí čtvrtletí tohoto roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3,32%. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 4,5%.





Reklama




Vybrané články