Quantcast

Němci sledují televizi téměř 4 hodiny denně

| redakce | tisk

Německé domácnosti sledují stále více televizní pořady. V roce 2010 se průměrná sledovanost TV vysílání zvýšila na téměř 4 hodiny denně. Německá ekonomika je na vzestupu, obchody hlásí nejlepší Vánoční prodeje posledních let a sledovanost pořadů vzrostla do nových hodnot.

V roce 2010 Němci sledovali TV vysílání v průměru 3 hodiny a 57 minut. Ve srovnání s předchozím rokem 2009 se průměrná sledovanost zvýšila o 11 minut (4,8 procenta). Sledovanost TV vysílání roste v celé populaci.

Roste také poptávka po nových televizorech. V závěru roku byla zvýšená poptávka po televizorech s úhlopříčkou o velikosti 94 palců a více. Vedle velikosti obrazovky zákazníci kladou stále větší důraz na vyšší vybavení a jsou ochotni investovat do doplňkových funkcí více peněz. Jeden ze čtyř prodaných televizorů měl přípojku na internet.

zdroj: AGF





Reklama




Vybrané články