Quantcast

Nový televizní magazín Skylink TV

| redakce | tisk

Od května 2011 dojde k významné události pro zákazníky Skylinku - začne vycházet nový lifestylový magazín s televizním programem všech TV kanálů Skylinku na 14 dní (vždy od pondělí do neděle).

Magazín bude celobarevný, formátu A4, se 116 stranami a bude vycházet v měsíčním nákladu převyšujícím 400 tisíc kusů ve dvou jazykových mutacích - češtině a slovenštině. Vedle 84 stran televizního programu přinese čtenářům rozhovory s českými a slovenskými osobnostmi, reportáže a informace nejen z oblasti televizní zábavy.

Magazín prozatím nebude volně prodejný na novinových stáncích, ale bude přednostně určen jako zákaznický bonus předplatitelům balíčků HD PLUS, MULTI HD, KOMBI a KOMPLET. Jako ochutnávku budou magazín postupně dostávat i ostatní zákazníci Skylinku.

První číslo magazínu vychází již koncem dubna a zákazníkům Skylinku s jedním z výše uvedených balíčků bude doručeno adresně do schránek do pátku, 29. dubna 2011. „Každé další číslo budou následně dostávat do schránek každých 14 dnů,“ uvedl Jaromír Glisník, výkonný ředitel společnosti TradeTec, která je provozovatelem platformy Skylink v České republice.

Šéfredaktorem magazínu Skylink TV je David Shorf, který byl dlouholetým zástupcem šéfredaktora Lidových Novin. Vydavatelem magazínu je společnost PRAM Consulting. „Díky projektu Skylink TV se PRAM řadí mezi několik málo agentur, které vydávají firemní magazín podobného rozsahu. Zároveň si dovolím tvrdit, že jde o největší projekt firemního magazínu za několik posledních let,“ řekl Patrik Schober, Managing Partner společnosti PRAM Consulting.

zdroj: Skylink





Reklama




Vybrané články