Počet zadavatelů reklamy na tematických TV roste
| redakce | tiskSpolečnost Atmedia, která zabezpečuje prodej reklamy na tematických televizních stanicích oznámila, že v měsíci září překročil počet zadavatelů reklamy na jí zastupovaných TV kanálech opět magickou hranici 100 inzerentů. V tomto roce se tím Atmedia může pochlubit už pošesté.
Zatímco v září roku 2010 byl počet zadavatelů reklamy 97, tak v září letošního roku využilo nabídky tematických stanic 116 subjektů, což je o 20% více než vloni.
Jak uvedl Petr Majerik, generální ředitel Atmedia ČR: „Dynamický nárůst počtu zadavatelů potvrzuje, že tematické televizní stanice patří spolu s internetem k jediným dvěma mediatypům, u nichž rostou výdaje do reklamy i v období krize
.“
Atmedia Group působí v Polsku, České republice a Maďarsku. Byla založena v roce 1998 v Polsku. V roce 2008 Atmedia zahájila provoz v České republice a v roce 2010 v Maďarsku. Na každém z těchto trhů je největším, nezávislým prodejcem reklamního prostoru na tematických TV kanálech. Kromě toho zabezpečuje TV sponzoring a na míru ušité speciální projekty.
Atmedia Česká republika TV portfolio:
Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, MusicBox, Óčko, CS Film, Spektrum Home, DoQ, Film+, Fishing & Hunting Channel, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Meteo TV, National Geographic Channel.
zdroj: AtMedia
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:06 Sladce a hladce
20:00 Návrat velkého blondýna
20:20 Kriminálka Anděl VII (15)
20:15 Za vším hledej ženu
20:10 Hroši v Africe
20:05 Babicovy hospody
20:30 V sieti diabla
20:10 Lov slov
20:30 Šťastný domov
20:20 Žena za pultem (2)