Quantcast

Počet zadavatelů reklamy na tematických TV roste

| redakce | tisk

Společnost Atmedia, která zabezpečuje prodej reklamy na tematických televizních stanicích oznámila, že v měsíci září překročil počet zadavatelů reklamy na jí zastupovaných TV kanálech opět magickou hranici 100 inzerentů. V tomto roce se tím Atmedia může pochlubit už pošesté.

Zatímco v září roku 2010 byl počet zadavatelů reklamy 97, tak v září letošního roku využilo nabídky tematických stanic 116 subjektů, což je o 20% více než vloni.

Jak uvedl Petr Majerik, generální ředitel Atmedia ČR: „Dynamický nárůst počtu zadavatelů potvrzuje, že tematické televizní stanice patří spolu s internetem k jediným dvěma mediatypům, u nichž rostou výdaje do reklamy i v období krize.“

Atmedia Group působí v Polsku, České republice a Maďarsku. Byla založena v roce 1998 v Polsku. V roce 2008 Atmedia zahájila provoz v České republice a v roce 2010 v Maďarsku. Na každém z těchto trhů je největším, nezávislým prodejcem reklamního prostoru na tematických TV kanálech. Kromě toho zabezpečuje TV sponzoring a na míru ušité speciální projekty.

Atmedia Česká republika TV portfolio:

Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, MusicBox, Óčko, CS Film, Spektrum Home, DoQ, Film+, Fishing & Hunting Channel, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Meteo TV, National Geographic Channel.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články