Quantcast

Zájem o MTV Russia klesá. Na frekvencích stanice bude Pjatnica

| redakce | tiskobrázek k článku: Zájem o MTV Russia klesá. Na frekvencích stanice bude Pjatnica

Zástupci ruské společnosti Profmedia před několika dny na uzavřených jednáních představili nový televizní kanál s názvem Pjatnica. Chystaný projekt odhalili zaměstnanci reklamních agentur, kteří se akce zúčastnili.

Podle vyjádření reklamních agentur společnost Profmedia nechce prodloužit smlouvu s koncernem Viacom na využívání značky MTV a její programové knihovny. Pětiletá smlouva končí v květnu 2013. Znamená to, že od 1. června 2013 se na frekvenci po ruské MTV objeví jiný zábavní kanál.

MTV Russia zahájila vysílání v roce 1998. Společnost Profmedia koupila kanál v roce 2007. Podle TNS patří stanice mezi 20 nejoblíbenějších stanic v Rusku. Nicméně v posledních třech letech podíl cílové skupiny (14 až 34 let) se snížil z 1,8% v roce 2010 na 1,6 procent v letošním roce. V obou případech bylo srovnáváno období od ledna do listopadu. Důvodem poklesu sledovanosti je změna programové nabídky - místo hudby více zábavních pořadů, především vlastní produkce.

Profmedia před několika lety s Viacomem ukončila spolupráci. Podle společnosti lidé přestali sledovat hudbu v televizi, protože všechny klipy jsou k dispozici na internetu. Rozvoj hudební televize je značně omezen, protože programové schéma je složeno ze zábavných pořadů. Společnost také poznamenala, že Viacomu platila za používání značky MTV a programů a stále více ruských diváků zajímá národní zábava.

Přesnější informace o novém zábavním kanálu, který nahradí MTV Russia, nejsou známé. Podle dostupných informací se změní cílová skupina nové stanice ze 14 až 34 let na 14 až 44 let. Nový kanál chce přilákat diváky, což je důvod, proč vysílatel získal práva na vysílání populárních zábavních formátů z vysílání televize Pervyj kanal.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články