Quantcast

Discovery Channel s miniseriály podle skutečných událostí

| redakce | tiskobrázek k článku: Discovery Channel s miniseriály podle skutečných událostí

Discovery Channel vstupuje do žánru hraného dokumentu dvěma novými miniseriály vysílanými od ledna 2014 v rámci nové Zlaté programové sezóny v regionu střední a východní Evropy, Blízkého východu a Afriky. Uvedení hraných pořadů je pro Discovery Channel přirozeným krokem k oslovení nových skupin diváků, jimž nabídne skvělé vypravěčské umění v nové podobě, plně podle svého poslání - přinášet zvídavým divákům zábavu a nové poznatky.

Nový hraný miniseriál Klondike natočený podle románu Charlotty Grey přináší na obrazovku příběhy skutečných postav z divokého Klondiku a rušných ulic vzkvétajícího Dawson City. S hlavním hrdinou Billem Haskellem diváci putují zemí nesmírného bohatství a dřiny, kde se příběhy hrabivých obchodníků, svůdných kurtizán, zoufalých zlatokopů a domorodých kmenů proplétají jako zlaté žíly pod zamrzlou půdou. Výkonný producent Ridley Scott a režisér Simon Cellan Jones spolu s vynikající hereckou sestavou, včetně Richarda Maddena, Abbie Cornish a Tima Rotha, vytvořili výpravný příběh ctižádosti, touhy, chamtivosti a vykoupení.

Seriál Zlatá horečka (Gold Fever) přináší hrané rekonstrukce skutečných událostí z období kalifornské zlaté horečky, a to od jejího samého počátku, kdy zvěsti o snadném zbohatnutí odstartovaly celonárodní závod napříč kontinentem. Jednotlivé příběhy vznikly s pomocí deníků a archivních záběrů, které hranému dokumentu dramatickým způsobem vdechují život.

Napínavé spojení zábavy a faktografie obohacuje nabídku Discovery Channel. Olgierd Dobrzynski, Country Manager pro Českou a Slovenskou republiku říká: „Pokud uvážíme oblibu pořadů o zlatě mezi diváky Discovery, věříme, že naše zkušenosti v tomto žánru a vypravěčské schopnosti přispějí k úspěchu i u těchto nových dramatických pořadů. Hrané dokumenty zaplňují mezeru v nabídce na trhu. Zpracování kvalitních příběhů založených na skutečných událostech je tím, v čem jsme zběhlí. Diváci očekávají kvalitní dramatickou tvorbu na fascinující témata a věří, že jim Discovery nabídne pořady, ze kterých si mohou něco odnést, něco nového se dozvědět.“

Discovery zahájí rok vyprávěním o Zlaté horečce v pořadech s úchvatnými záběry, skvělou produkcí a propracovanými příběhy, spolu s příhodným marketingovým heslem: „Co tě nezabije, na tom zbohatneš!“ - Napínavé miniseriály v novém formátu přikovají diváky ke křeslům a rozšíří diváckou obec Discovery.

Věříme, že naše kvalitní hrané miniseriály založené na skutečných událostech zaznamenají úspěch. V roce 2013 naše osvědčená „zlatá“ programová sezóna divákům nabídla dobrodružné a dramatické příběhy o těžbě zlata a přežití, které vyvolaly hlad po dalších. Našim divákům se líbí tématika vydělávání peněz, přičemž téma zlatokopectví přináší skutečné příběhy ziskuchtivosti, lovu, přežití a hledání lepšího života - naplnění skutečného amerického snu,“ dodává Olgierd Dobrzynski.

Do programové sezóny týkající se tématu zlata budou zařazeny i reprízy Zlaté horečky (Gold Rush S4) a Zlaté z džungle.

zdroj: Discovery





Reklama




Vybrané články