Quantcast

Eurosport slaví 25 let vysílání

| redakce | tisk

Eurosport, lídr na trhu evropských poskytovatelů sportovního vysílání, oslavil 8. ledna 25 let. Ve slavnostním roce 2014 spouští Eurosport kampaň „We Live for Live“, která podpoří další rozvoj živých sportovních přenosů.

Kampaň „Žijeme živým vysíláním“ je především zaměřena na zdokonalení přímých sportovních přenosů, jejichž celkový počet za rok dosahuje na obou programech Eurosportu přes 5000 hodin (celkem Eurosport vysílá přibližně 120 různých sportovních disciplín).

Od startu vysílání v roce 1989 se Eurosport postupně stal číslem 1 mezi televizními a digitálními poskytovateli sportu v Evropě. Kampaň „We Live for Live“ má během roku 2014 dále potvrzovat a rozvíjet toto vedoucí postavení na sportovním mediálním trhu.

Součástí kampaně budou B2B a B2C propagační aktivity. Eurosport oslaví 25 let trvalého růstu a úspěchů živého sportovního vysílání spuštěním série novinek, které podpoří rozvoj živých přenosů, distribuci médií a digitálních technologií. Součástí kampaně bude:

• logo „25 let LIVE“, které bude využíváno v živém vysílání i v on-site studiích během živých přenosů
• marketingová komunikace prostřednictvím reklamy, obsahu, PR, sociálních médií i on-site studií
• mezinárodní spotřebitelská soutěž o „Zlatou vstupenku“, cenu, která umožní prožít nejlepší sportovní akce po celé Evropě

V průběhu roku 2014 budou na trh uváděny nejnovější digitální produkty a služby, které ještě zdokonalí živé sportovní vysílání. Eurosport bude využívat všech dosavadních zkušeností 25 let vysílání a nadále přinášet co nejlepší přenosy sportovním fanouškům.

Generální ředitel skupiny Eurosport Jean-Thierry Augustin k 25. výročí říká: „Úspěchy předchozích 25 let jsou odrazem tvrdé práce a nadšení všech pracovníků Eurosportu. My se ale nebudeme pouze dívat zpět. Naopak, s využitím všech našich znalostí a zkušeností hledíme dopředu a nadále budeme zdokonalovat naše vysílání, abychom veřejnosti mohli nabízet pohlcující sportovní zážitky. Jsme hrdí na naše vedoucí postavení na trhu. V srdci tohoto úspěchu je víra, že diváci mohou naplno prožívat dramata a emoce v živých sportovních přenosech na Eurosportu“.

Eurosport je lídrem v poskytování živých sportovních televizních přenosů na různých mediálních platformách. Skupina v současnosti zahrnuje televizní kanály Eurosport a Eurosport 2 a jejich příslušné HD kanály, EurosportNews a místní kanály Eurosport France, British Eurosport a Eurosport Asia-Pacific. Živé sportovní vysílání je dostupné sportovním fanouškům ve více než 70 zemích světa s komentářem v 21 různých jazycích. Více než 95 % evropských televizních diváků sleduje Eurosport v rodných jazycích.

zdroj: Eurosport





Reklama




Vybrané články