Quantcast

TV Óčko přesáhla 400 tisíc fanoušků na Facebooku

| redakce | tisk

Hudební stanice ÓČKO překonala další milník na poli sociálních sítí. V pondělí 3. 2. 2014 přesáhlo celkový počet 400 000 tisíc fanoušků na Facebookovém profilu. ÓČKO je tak první ryze českým komerčním médiem, které dosáhlo tohoto čísla.

Facebookový profil ÓČKA zaznamenal raketový vzestup zejména během konce kalendářního roku, kdy od listopadu 18. 11. 2013 „nashromáždilo“ přes 53 tisíc fanoušků. Za uplynulý rok 2013 se rozrostla fanouškovská základna ÓČKA o bezmála 90 tisíc lidí. ÓČKO je tak nejpopulárnějším médiem na sociální síti Facebook v České Republice.

Je to skvělý úspěch, za který jsme velice rádi. Snažíme se co nejvíce propojit diváky s vysíláním OČKA. Umožňujeme divákům se aktivně vyjádřit a ovlivnit dění na obrazovce. V tomto trendu budeme nadále pokračovat“ předznamenala online manažerka Petra Voplatková.

Zdroj: socialbakers.com, Facebook Insights

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články