Quantcast

Panasonic dodal nejvíce kamer a displejů v historii ZOH

| redakce | tisk

Panasonic Corporation, světový sponzor TOP1 v kategorii audiovizuálních (AV) zařízení, poskytl pro 22. zimní olympijské hry konané v ruském Soči od 7. do 23. února 2014 svou nejmodernější audiovizuální techniku.

Panasonic bude spolupracovat s Mezinárodním olympijským výborem (MOV), Olympijským pořadatelským výborem v Soči a Olympijskými vysílacími službami (Olympic Broadcasting Services, OBS) na zajištění kvalitní podpory chodu Zimních olympijských her v Soči.

Panasonic dodal nejvíce kamer a displejů v historii ZOH
▲ Panasonic dodal nejvíce kamer a displejů v historii ZOH

Společnost Panasonic dodala velké množství AV produktů pro soutěžní areály a další olympijské prostory. Jedná se například o velkoplošné displeje LED, audiosystémy, vysílací techniku, projektory, televizory VIERA a komunikační audiovizuální techniku v HD rozlišení. Panasonic je zároveň největším dodavatelem bezpečnostních kamer a velkoplošných LED displejů v historii Olympijských her.

Panasonic dodal nejvíce kamer a displejů v historii ZOH
▲ Panasonic dodal nejvíce kamer a displejů v historii ZOH

Realizací projektu „Sdílení vášně“ prostřednictvím sponzorství, dodávkami vybavení a využitím svých pokročilých technologií pro vysílání, zprostředkuje Panasonic vášeň, napětí a vzrušení z nejlepších sportovních výkonů světa spolu s emocemi a výkony sportovců nejen divákům na sportovištích, ale i televizním divákům na celém světě.

Audiovizuální řešení poskytnuté pro sportoviště

ZařízeníMnožství
Velkoplošné obrazovky LED1727 m2
Profesionální audiosystémy16 sportovišť
Televizní monitory4993 kusů
Bezpečností kamerové systémy6903 kusů
Projektory (včetně projektorů DLP2)207 kusů
Kamery P2HD114 kusů
Rekordéry P2HD100 kusů
DalšíKomunikační audiovizuální zařízení s rozlišením HD, 89 sestav atd.

Poznámka: Zahrnuje další olympijské prostory, např. olympijskou vesnici, mediální středisko, kanceláře pořadatelského výboru a promítací prostranství

1. TOP je zkratka pro „The Olympic Partner“ (Olympijský partner“ a označuje nejvýše postaveného celosvětového olympijského sponzora. Společnost Panasonic je sponzorem TOP od samotného zahájení tohoto programu a je jedinou japonskou společností v tomto programu. Společnost Panasonic podepsala smlouvu o sponzorství TOP s MOV v roce 1987 v souladu s duchem Olympijského hnutí, jehož cílem je uskutečnění světového míru. Od Zimních olympijských her v Calgary pořádaných jeden rok po podepsání této smlouvy přispívá společnost Panasonic Olympijským hrám jako sponzor TOP v kategorii audiovizuálního (AV) zařízení již déle než 25 let.
Společnost Panasonic má již nyní sponzorskou smlouvu TOP až do Olympijských her 2016 konaných v Rio de Janeiru. Společnost Panasonic bude i nadále přispívat k úspěchu Olympijských her prostřednictvím svých nejmodernějších technologií založených na konceptu jejího sloganu „Sdílení vášně“, tedy sdílení hlubokých emocí Olympijských her s lidmi po celém světě.

2. DLP je registrovaná ochranná známka společnosti Texas Instruments Inc.

zdroj: Panasonic





Reklama




Vybrané články