freeSAT má v Česku 104.400, na Slovensku 65.300 klientů
| redakce | tisk
Satelitní platformy lucemburské mediální skupiny UPC DTH získaly nové klienty během druhého kvartálu roku 2014 na maďarském a českém trhu. Operátor nejvíce ztratil abonentů v Rumunsku, nejméně na Slovensku.
K 30. červnu 2014 měla satelitní platforma freeSAT v České republice celkem 104.400 předplatitelů, během tří měsíců získala 1.400 nových klientů. Pod stejnou značkou společnost operuje také na Slovensku, kde ve stejný den měla 65.300 zákazníků a ztratila zde 500 klientů.
V polovině roku 2014 měla satelitní služba UPC Direct na maďarském trhu celkem 269.200 zákazníků. Během druhého čtvrtletí zde získala 2.400 nových předplatitelů.
Platforma Focus Sat měla ve sledovaném období 306.600 abonentů, což znamená, že za druhý kvartál ztratila 22.600 předplatitelů. Výrazný odchod zákazníků může souviset s vyřazením komerčních stanic vysílací skupiny Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Eurofia, GSP TV a Antena 3). Místo nich vysílatel zařadil jiné programy (Investigation Discovery, Da Vinci Learning, Fashion TV, Auto Motor Sport, BlackBelt TV a Bollywood TV).
freeSAT by UPC Direct, UPC Direct a Focus Sat jsou satelitní platformy UPC DTH provozované ze satelitů Thor 5 a Thor 6 (0,8°W). Celkem mají 745.500 zákazníků.