Quantcast

Pětina evropských TV domácností si bude předplácet online balíček

| redakce | tisk

Počet evropských domácností s měsíčně placeným balíčkem SVOD (subscription video on demand) se zvýší z 1,78 mil v roce 2010 (0,6% televizních domácností) na 17,99 mil. na konci roku 2014 (6,4%) a na 59,41 mil. v roce 2020 (20,7%).

Vyplývá to z nejnovějšího reportu Digital TV Research. Report European Online TV & video předpovídá, že 6,8% televizních diváků ve východní Evropě (11 zemí) si bude v roce 2020 předplácet SVOD balíček se srovnání s 29,7% v západní Evropě (15 zemí).

Výnosy z předplatného z online televize a video stoupnou ze 116 mil USD (rok 2010) na 1.633 milionu (2014) a na 5.502 mil (2020). Domácnosti ve Velké Británii budou jedničkou na trhu s výnosy z SVOD, následovat ji bude Německo.

Evropské výnosy z online TV a videa (přes pevné širokopásmové sítě) dosáhnou v roce 2020 18,872 mil USD. Půjde o růst z 923 mil dolarů v roce 2010 a očekávaných 4.804 mil v letošním roce.

Velká Británie zůstane dominantním teritoriem pro online TV a video výnosy. Nicméně její podíl klesne ze 30% (2010) na 20% (2010). Itálie zvýší výnosy ze 66 mil. USD (2010) na 1.237 mil. (2020). Výnosy v Rusku se zvýší se 20 mil USD (2010) na 874 mil (2020).

Příjmy z online TV a video reklamy by měly dosáhnout 2.305 USD (2014), ze 663 mil. USD (2010).

Výnosy z online TV a video PPV (pay per view) budou rychleji růst ze 55 mil USD (2010) na 858 mil USD (2020).





Reklama




Vybrané články