Quantcast

UPC má novou kampaň: MEGArodina

| redakce | tisk

Od pondělí 1. 9. 2014 spustila UPC nový komunikační koncept s názvem MEGArodina, ve kterém účinkují jako hlavní hvězdy hrdinové s MEGAsílou a MEGAschopnostmi, které získávají díky MEGArychlému internetu od UPC.

Pro kampaň budou využity billboardy, CLV vitríny, prostředky MHD, print a především pak internet a TV. Klasické reklamy ve třech mutacích a sponzoring pořadů poběží na kanálech Prima group a Barrandov. Cílem kampaně je podpořit prodej všech služeb, primárně internetového připojení, a dále zvýšit povědomí o UPC.

Koncept MEGArodiny ukazuje celou škálu možností, které zákazníkům rychlé a stabilní připojení nabízí. A to všem členům rodiny najednou a na různých zařízeních. Není tak problém například sledovat filmy, poslouchat hudbu, hrát online hry - a to všechno dohromady. S novým konceptem zároveň představujeme náš nový claim „UPC - můžete cokoliv“, řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC.

zdroj: UPC





Reklama




Vybrané články