Skylink představil novou Zákaznickou zónu
| redakce | tiskNová Zákaznická zóna je již plně v provozu. Operátor satelitní platformy Skylink, lucemburská mediální skupina M7 Group, dnes uvedl do ostrého provozu novou Zákaznickou zónu, kterou v minulých dnech testoval na vzorku svých zákazníků.
Zákaznická zóna funguje v duálním režimu - vedle nové podoby aplikace je k dispozici i stará Zákaznická zóna. Zákazníci tak nyní mohou - zřejmě jen dočasně - využívat osvědčenou verzi ale i novou, která přináší řadu vylepšení.
Na nové verzi aplikace je možné získat základní informace o objednaných službách bez nutnosti zadávání hesla - stačí zadat sériové číslo přístupové karty. Samotná Správa účtu a karet je dostupná až po přihlášení (vyžaduje heslo).
V hlavním menu se nachází Nabídka služeb (nabídka programových balíčků) a také sekce Upozornění, kde jsou uvedeny informace týkající se k přihlášené kartě (informace o zvýhodněném předplatném, expirace servisního poplatku a jiné).