Český rozhlas posiluje svůj marketingový tým
| redakce | tiskOd 15. 9. nastupuje na pozici vedoucího oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul. Současný vedoucí marketingu Jiří Jeřábek nastupuje na pozici marketingového manažera, ve které bude pokrývat oblast strategických projektů a marketingové analytiky.
Jiří Haramul (1975) v roce 2007 absolvoval Právnickou fakultu na Západočeské Univerzitě, obor obchodní a autorské právo.
Svojí pracovní kariéru začínal v roce 1993 jako burzovní makléř. Od roku 2007 se věnuje téměř výhradně Marketingu a PR, který řídil např. ve společnostech Newton Media, MediaPro Pictures (skupina NOVA) a TV Pětka. Před nástupem do Českého rozhlasu byl zodpovědný za PR a komunikaci skupiny PRIMA. Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na motocyklech, golf, dobré jídlo a pití.
zdroj: ČRo