SES jmenovala novou ředitelku marketingu pro střední a východní Evropu
| redakce | tiskGlobální satelitní operátor SES dnes oznámil jmenování paní Urszuly Marzec do pozice ředitelky marketingu & PR pro střední a východní Evropu.
Urszula Marzec přichází s desetiletou zkušeností v oblastech brand managementu, marketingu a public relations, což dále podtrhne výhradní pozici SES v regionu a pomůže rozšířit informovanost v oblasti satelitů ASTRA společnosti SES.
Před nástupem do SES pracovala Urszula Marzec ve společnosti MTG World, kde byla zodpovědná za veškeré marketingové a PR aktivity programů Viasat v Polsku, vytváření a implementaci kompletní komunikační strategie, řízení rozpočtů a kooperaci s agenturami a obchodními partnery. Též byla zodpovědná za nastavení a posílení B2B spolupráce, zejména v projektech pro digitální platformy a kabelové operátory. Před kariérou v MTG pracovala pro CANAL+ Cyfrowy.
Paní Marzec získala postgraduální diplom v marketingu a logistice na Ekonomické škole ve Varšavě (Szkola główna Handlowa - SGH).
Marketingový tým SES ASTRA CEE se dále rozšířil o Małgorzatu Ślusarczyk, která bude zodpovědná za B2B marketingové operace, PR a pro-zákaznické aktivity na českém a slovenském trhu. Paní Ślusarczyk pracuje v odvětvích médií a TV vysílání od roku 2000 a zastávala několik pozic v Discovery Communications, Chello Media a mobilní multimediální divizi Orange.
„Jsem velmi potěšen, v době pro satelitní vysílání velmi intenzivní, že se náš CEE tým rozšířil o dvě zkušené odbornice
“, okomentoval posílení lidských zdrojů Martin Ornass-Kubacki, viceprezident a regionální ředitel SES pro střední Evropu.
zdroj: SES