Quantcast

V létě stoupá zájem o tematické stanice

| redakce | tisk

V létě vzrostl divácký zájem o tematické stanice Atmedia. Diváci trávili více času zejména se stanicemi přinášejícími napětí a zábavu. Mediální zastupitelství tak v červenci dosáhlo téměř 4% podílu na sledovanosti u publika ve věku 15+.

Atmedia pokračuje od začátku roku v posilování své pozice na trhu. V červenci se mediálnímu zastupiteství podařilo dosáhnout podílu na sledovanosti 3,93 % v cílové skupině 15+. Atmedia si tak od ledna polepšila o 18 %, oproti červnu vzrostla o 11 %. Zájem diváků o tematické stanice se projevil projevil pětiprocentním nárůstem sledovanosti.

V červenci trávili diváci více času se stanicemi s tematikou napětí a zábavy. Cestu si našli zejména k seriálovým a filmovým kanálům AXN a Film+, ale také k hudebním stanicím, mezi něž patří Rebel, Retro nebo Šlágr.

V létě stoupá zájem o tematické stanice
▲ V létě stoupá zájem o tematické stanice

Zdroj: ATO-Mediaresearch/Nielsen Admosphere, 1-7/2015

Za pozitivní změnou pozice Atmedia na trhu v polovině léta je i nárůst sledovanosti Mňam TV způsobený rozšířením pokrytí. Lifestylová stanice vstoupila v červenci do celoplošného multiplexu 4, čímž se jí podařilo dvojnásobně zvýšit sledovanost oproti červnu. Stanice také rozšířila svou programovou nabídku o původní reality show a diskuzní pořady s moderátory Ivou Pazderkovou či Leošem Marešem.

Do své druhé poloviny se v červenci přehouplo vysílání populárního seriálu Formule 1, který běží od března na stanicích Sport1 a Sport2. Závody přitáhly již přes 443 tis. diváků z cílové skupiny 4+. Celkově si seriál Formule 1 získal oblibu především u mužů v produktivním věku s vyšším socioekonomickým statusem.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články