Quantcast

Formule 1 má za sebou první úspěšný rok na Sportu 1 a Sportu 2

| redakce | tisk

Již první sezóna prestižní Formule 1 na televizních stanicích Sport 1 HD a Sport 2 HD slaví úspěch. Exkluzivní vysílání přilákalo k televizním obrazovkám více než 617 tisíc diváků. Těmi byli především muži v produktivním věku žijící ve větších městech a se středoškolským až vysokoškolským vzděláním.

Diváci televizních stanic Sport 1 a Sport 2 měli v roce 2015 jedinečnou možnost sledovat prestižní Formuli 1 v HD kvalitě. Na úspěchy Hamiltona, Rosberga či Vettela se průměrně dívalo 47 tisíc diváků s podílem na sledovanosti 1,98 % (CS 15+). Od března do listopadu vidělo minimálně jeden závod Formule 1 více než 617 tisíc diváků (CS 4+).

S televizními stanicemi Sport 1 a Sport 2 měli diváci možnost navštívit 19 zemí na pěti kontinentech. Nejúspěšnější závod Formule 1 se jel na italském okruhu Monza a oslovil 192 tisíc diváků s průměrnou sledovaností 0,81 % a s podílem na sledovanosti 3,95 % (CS 15+).

Seriál Formule 1 si získal především mužské diváky, kteří tvořili 79 % publika. Typickým divákem byl muž v produktivním věku se středoškolským či vysokoškolským vzděláním a žijící ve větším městě s průměrným až nadprůměrným životním standardem (BC). Sportovní stanice tak přinášejí inzerentům zajímavé cílové skupiny, jako muži 15+ (aff 163 %), muži v produktivním věku 15-54 a socioekonomické skupiny A (aff 153 %) nebo muži žijící ve městech s více než 100 tisíci obyvateli (aff 136 %).

Formule 1 přinesla z pohledu sledovanosti televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 v roce 2015 úspěch. Jednotlivé závody se rázem staly nejsledovanějšími pořady těchto televizních stanic. Formule 1 se tak zařadila bok po boku fotbalovým zápasům italské Seria A, francouzské Ligue 1 nebo kvalifikace UEFA. Očekáváme pozitivní trend ve vývoji sledovanosti také pro následující dva roky, kdy mají stanice Sport 1 a Sport 2 exkluzivní práva na závody Formule 1“, řekl Tomáš Surák, Marketing Manager ve společnosti Atmedia.

Zdroj: ATO - Mediaresearch/Nielsen Admosphere, 3-11/2015





Reklama




Vybrané články